asosyalci
odamda bir böcek gördüm, tam öldürecektim ki aklıma birden gregor samsa geldi ve vazgeçtim. hepimizin dönüşüme ihtiyacı olduğunu anladım; bilhassa da merhamete

Yorumlar

Zeze
ben sizin kadar romantik değilim maalesef. gözümde, istesem de yağdıramayacağım için büyük bir doğa olayı. bir de ağlayamadığım zamanlarda yağması gibi güzel bir zamanlaması var sağolsun. özellikle gece yağarken çatıdan damlayan o hafif pıtırtılara bayılıyorum. görüyorsunuz bunların hiçbiri romantik değil asklsjakh @snorlax @asosyalci