asosyalci
odamda bir böcek gördüm, tam öldürecektim ki aklıma birden gregor samsa geldi ve vazgeçtim. hepimizin dönüşüme ihtiyacı olduğunu anladım; bilhassa da merhamete

Yorumlar

asosyalci
@zeze belki de böyle daha iyidir; zira bir yazar sanırım dostoyevski:” dünya hassas kalpli insanlar için bir cehennemdir” der. baksana bize, olay gregor samsa idi, bir anda insanın ruhsal mecaralarını tartışır hâle geldik🙂 bu arada sessizliğin çemberinde yürümek yağmur, çamur her şeyi güzelleştirir. yoksa abartıyorum mu yine acaba? @snorlax