Дан БилзЭрхан
@ricardoveritas 'ın dönüşü şerefine atılacak bir şarkı varsa o da bu :d haksız mıyım kenks?


Lavaş Center
öğrenci dostu döner arayan varsa türkiş'teyiz. :)
sipariş için; 0362 437 14 14
ricardoveritas
Дан БилзЭрхан
fotoğrafa bakınca arka fonda mustafa sandal'dan "ateş et ve unut" çalıyor
Tarihci
Tarihci
24 gün
ateş ediyordu objektiflere 🔥🔥
Дан БилзЭрхан
eee artık bir hayırlı olsun dersiniz
Tarihci
Tarihci
27 gün
ateş etmesekte, mermiler havada uçuşuyor...
Дан БилзЭрхан
"erik de yenge gibiymiş kütür kütür" cümlesindeki kütürüm
Rider
Rider
28 gün
ulan motora bak bir de üstündeki kekoya baktaki kekoyum gn 🙋
Nickollyy
Nickollyy
28 gün
ulan çocuğa bak bir de yanındaki taşa baktaki taşım hadi eyw .
mimarlique
mimarlique
1 ay
bu kadroya iyi bakın,biz orada oyun oynamadık, biz orada sadece sohbet etmedik, biz orada dedikodu tarihin de bir ilke imza attık, yakında tüm dedikodu ailesini discordumuza bekliyoruz, esen kalın.
Дан БилзЭрхан
sabrımızın ayarıyla oynuyolar sabri abi
Дан БилзЭрхан
"inanmak başarmanın yarısıdır..." derler değil mi? sahiden öyle mi peki? kısmen... kısmen diyorum çünkü aslında inandığın şeyle alakalıdır tamamen. bir şeyi yapabileceğine inanmak gerçekten de son derece motive eder, güven verir. "başaracam lan bunu" dersin, inat edersin, gaza gelirsin vs vs. gelelim madalyonun öbür yüzüne... ne kadar güçlü olursan ol, düz duvarı itebilir misin? yer çekimine hiç bir destek almadan karşı koyabilir misin? güneşi ellerinle tutabilir misin? yapamazsın değil mi? "ne alaka şimdi?" deme hemen, bırak açıklayayım. bazı şeyler vardır, inansan da inanmasan da olmaz. sırf yarısı aradan çıksın diye inanmanın bir anlamı yoktur. "inanmak başarmanın yarısıdır" sözü bir işe yarasın istiyosan inandığın şeyleri iyi seçmen gerekiyor. eğer ne yaparsan yap başaramayacaksan inanarak vakit harcamanın da kendini yormanın da bir anlamı yok. üstelik insanı en çok yoran şey nedir bilir misin? bir şey uğruna çok çaba sarf etmek değil, ne kadar uğraşırsan uğraş olmadığını görmektir. demem o ki, yorma kendini. inanma böyle saçmalıklara. hadi selametle kal
TeddyBear
TeddyBear
1 ay
eski omü dedikodu’yu özlüyorum yemin ederim. sayfada yeşil rengin hakim olduğu, samsunda olmasanda en az sizin kadar iyi bildiğim dürümcüler sayfa reklamları saolsun. İşte o zamanlar daha samimiydik sadece belli kişiler ve anonim vardı. hiç unutmadığım o eğlenceli yayınlar. ah ahh sizden küçük ve bu üniversite de olmayabilirim ama emin olun bir çoğunuzdan daha eskiyim.
Дан БилзЭрхан
harika ses arkadaşlar şiddetle öneriyorum

Дан БилзЭрхан
kötü insanların şarkıları olmaz. zira sen iyi bir insan olsaydın, sabaha kadar sana bizzat ben şarkı söylerdim
Дан БилзЭрхан
bu bir bilgilendirme mesajıdır

yakın bir tarihten itibaren üyelerin mail doğrulaması yapmaları gerekecektir. bu yüzden profilinizde bulunan mail adresinizi en güncel mailiniz ile değiştirmenizi tavsiye ederiz. üyeliklerinizin mail doğrulama geldikten sonra hesap erişiminize devam etmekte problem yaşamanızı siz de istemezsiniz, biz de istemeyiz.

cümleten hayırlı geceler, selametle
Дан БилзЭрхан
selam arkadaşlar,

değinmek istediğim bir konu var ve lafı uzatmadan değinmek istiyorum. son zamanlarda bir çok kullanıcıdan dm kutusunun rahatsız edici tarzda kullanıldığı yönünde şikayet almaktayız. şikayet edilen kişilerin de hemen hemen aynı kişiler olması gerçekten de üzücü bir durum. bizi iyi anlamanızı istiyorum arkadaşlar, dm kutusunu kullanın diye yaptık ve kullanmanıza karşı olsaydık zaten yapmazdık ancak kullanın diyorsak insanları rahatsız etmeyecek şekilde kullanmak zorundasınız. siteye yeni kayıt olmuş insanlara aniden dm atıp ismini, cismini sormak gibi şeylerden vazgeçin mesela. bu sadece bir örnekti ve buradan yola çıkarak neleri yapıp neleri yapamayacağınızı anlayabilirsiniz diye düşünüyorum. zira insanlar kim olduklarını söylemek isteselerdi zaten "bilgiler" kısmında paylaşır hatta profillerine kendi fotoğraflarını da koyarlardı. bu durum devam ederse şikayet edilen arkadaşlara engel geleceğini, hatta gerekirse dm özelliğinin devre dışı kalabileceğini bilmenizi istiyoruz.

yeterince açık ve net bir yazı olduğunu düşünüyor ve beni yanlış anlamanızı istemiyorum. herkese iyi geceler, iyi eğlenceler. selametle
Дан БилзЭрхан
bizimkiler yetenekse bunlar ne?

Дан БилзЭрхан
sonsuza kadar dinleseniz bile sıkılmayacağınız şarkı hangisi? benimki ekte

Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
@Chiko
I'm a motherf*ckin Star Lord. New Caledonia
2015 Girişli