dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
arkadaşlar aranızda çizimle uğraşan var mı? varsa hangi tekniklerle çiziyorlar bu konu hakkında sorularım olucak iki yıldır hiç denk gelmedim çizimle uğraşan insanlarla. beraber çizim yapabileceğim kafa dengi insanların olmadıgını düşünmeye başlamıştım bir soruyum dedim😅🐰
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
o değil bu zamana kadar orda bunu gördüm, şurda bunu gördüö diye burada o insanları %50 ihtimalden bile bulma ihtimali azken, itiraflarda bulunca noluyor ben hala çözemedim. yahu koskoca insanlar olmuşssunuz buralardan mı bulucaksınız abi çok saçma ya. gidin konuşun madem her ihtimali alıp. cesaretli olun daha iyi baylar yani en azından karşı tarafın sızın halkınızdaki fikirni alırsınız böylece sizde rahat edersiniz. burada da biz yok r11 yok şurda şöyle birini gördüm yazılarını okumayız yani bunun sonu yok insna sıkılıyor sürekli böyle şeyleri okumaktan ya. söylemek istedim yani yine görünce tutamadım kendimi. bu arada aramıza yeni gelenlere şimdiden allah'tan rahmet diliyorum.😂omü'nün bütlerine merhaba deyin 🤓😅
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
geceye bir şarkı sözü bırakıp gideyim dedim. yeniden geri ver bana onca zamanı. bir telafisi yok onca zararın. kaybederim içimdeki seni ziyan olur .kalbimden,bir mahkum misali firar olur. o kokun yalan gülüşün gibi tamam. senin olsun her bir şey acılar bana kalan. sabrederim elin onun elinde kalmasın. bana sen yakışmıştın ya çok yazık. nasıl baktın gözlerime? nasıl tutdun ellerimi? nasıl kanmışım sana? nasıl doldurdun yerimi? son sözüm bu sana inanırım sanma sana. ben içimdeki seni sevmiştim anlasana!!!! (bilal sonses)✋🏻👀
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
ölmeden önce son arzun ne deseler,hep birlikte ölelim derim.böylede birlik ve beraberlik hastası biriyim... 😅😂😂
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
kırılan kemiklerimiz olsa geçerdi. güvenimiz kırıldı, hayallerimiz, umutlarımız kırıldı. geçmiyor!!
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
ne ara bizi istemeyen insanları özliycek kadar salak olduk??🐰😏😏ne ara kendimiizi kaybedecek kadar çok sevdik ,hangi arada biz kaybolduk bir hiçliğin içinde??
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
İntihar etmek haramdı,bizde metro turizmle seyahet ettik😅😅😅hayır o değilde birde en az 80 karakter çıkmış. admin yorma bizi ya sınırsız olsa daha iyi bence bunu bi düşün
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
özlemiş midir? diye sormayacaksın. özleyen insan arar, yazar. özleyen insan ölür be. bunların yapmayan gram özlememişdir. dahası yok!!
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
benim ruh eşim nerelerde acaba allahım. bulan olursa yolu tarif ediversin. malum o bu konuda becerikli olsaydı beni çoktan bulurdu😅😂
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
yaklaşık bir yıla yakın süredir yaşadığım hayatın benimle ne ilgisi olduğunu anlamaya çalışıyorum
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
milli savunma üniv.kurulacakmış.İsmi şimdiden bellidir bence !İsimdeki asalete bakar mısınız ? ömer halisdemir milli savunma üniversitesi!
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
kırgınlığını anlatacak bir cümle dahi bulamayacak kadar kırılmak. bak, işte burası son. bundan daha kötüsü yok
dalininciragi
dalininciragi
1 yıl
selam millet.zaman geçmiyor tatilde olsa.önerilerinizi alabilirmyim herhangi bir faaliyet olabilir :)