masabasi123
masabasi123
12 gün
arkadaşlar boşverin bütlü geçin daha fazla okulda kalın ben okul bitince anladım o bütlerin stresi bile tatlıymış çok özledim çok :)
masabasi123
masabasi123
15 gün
diş telimi taktırmamıştım daha mezun olur olmaz taktıracaktım babama birde her ayda onu ödetmek istedim kredide almıyordum çünkü. 2 kız yemekhanede konuşuyordu kendi aralarında ' 22 yaşından sonra tel taktırmakta ne anlamıyorum sanki param yoktu anca bu zaman taktırdım der gibi' dedi. arkadaşıda 'aynen yaaaa' dedi bende duyuyorum moralim bozuldu şu salaklar yüzünden vazgeçecektim. neredeyse teller çıkacak hala aklımda aynı muhabbet dönüyor. sinir oldum bak şimdi. içi boş kafa taşıyan arkadaşlarım sizin o zihniyetlerinizi öperler .
masabasi123
masabasi123
24 gün
2017 hayatımın en iğrenç senesiydi. defol git artık 2017!
masabasi123
masabasi123
25 gün
bugün kulaklığı takıp şehirler arasındaki yolda dans edip şarkı söyleye söyleye yürüyesim var o ruh halindeyim şuan :(
masabasi123
terk ediyosunuz bir bahaneyle sonra millete ayrıldık diyosunuz ulan terk etmediysen ayrıldıysak neden 'ah etme ama' diyosun niye etmicem ,edicem tabi hem terk et ,üz hemde sıfır sıkıntı kurtul işten oh ne ala.birde iyi haber sadece ben değil etrafımdakilerde sayıp sövüyor sana bilesin.
masabasi123
geçen yine haftanın 6 günü yaptığım uzun yolculuğu yapıyordum normalde tekli koltuklara oturmaya çalışırım ama bu sefer olmadı ve o beklenen meraklı yaşlı teyzem oturdu.soru sormuyor direk mesajlarımı okuyor teyze senin ilk nerelisin okuyo musun falan demen lazım sonra mesajları süzeceksin en son bende savaşamayacağımı anlayıp yazı boyutunu büyüttüm rahat okusun diye :(
masabasi123
ulan üniversite bitince herkes evlenme teklif ediyo sen terk ediyosun ..
masabasi123
terk eden erkek şerefsizliği, arkadaş sevmiyorsan o kızı bıraksana, belli sevmiyorsun ne diye vaktinden çalıyosun 1 hafta üzülür sonra unutulursun kendini niye bu kadar önemsiyosun ben anlamadım ki bırak sende kurtul oda başka bir kız için hele 3 yıllık ilişkiyi bitirmek ayrı şerefsizliktir.
masabasi123
ay omü dedikodu sen ne maymuş ne tatlış bişimişsin insan yazınca rahatlıyo valla