eirene
eirene
omü dedikodu sizlere bomba bir itirafta bulunucam gerçi itiraf değil ama... yaklasik 1 ay önce bi kızla çıkıyordum. kız benden bir yaş küçüktü. (subyanci demeyin hikayenin devamında ağlayacaksınız.). gayet güzel devam ediyordu tabi daha ilk ayımız... kız whatsappta bir erkekle konusuyordu dedim sen hayırdır? konusma vs. dedim. dostum o benim dedi. suçlu ben oldum. ertesi 2 gun trip yedim. daha sonra bu kız bana soğuk davranmaya başladı. noluyoruz dedim ters ters cevaplar. ertesi sabah uyandığımda ayrılık mesajı atmis. bende sen bilirsin dedim. 1 hafta gectikten sonra öğrendim ki bu dost olan çocuk buna seni seviyorum demis. üstüne bunu bana söyleyen kendi en yakın arkadaşı. seni seviyorum olayı ise bana trip attığı günün önceki günü olmus. her sey kayitli ssler falan gösterildi tabi. her neyse bi öğrendim ki bu kız bu sefer kendi yaşıtı başka biriyle çıkmaya başlamış. bugun öğrendiğim ise gecen gün ona seno seviyorum diyen çocukla gece saat 1.30 civarı geziyormus. (hepsi kanitli). e dedim başkasıyla çıkıyor. hayir bu çocukla sevgili o çocuk en yakin arkadasim yengeniz olur dedi dediler. ben şok. beni boynuzladigi yetmiyor onune gelene takiyor boynuzu. bunlar devam ederken sagda solda hala bana kızgın oldugunu söylüyormuş. daha sonra ise su an itibariyle çıktığı çocuğun nişanlısı oldugunu da ogrendim. hem nisanli biriyle çıkıyor. hemde nişanlı olan sevgilisini boynuzluyor. çocuğun nişanlısı da başka erkeklerleymis. ben nasıl bir yalan furyasina düştüğüme inanamadim arkadaşlar. bakiniz bu dramdır... bu acıdır... sevgiler saygılar her birinize....

Cevaplar

bellibelirsiz
bellibelirsiz
yalan ruzgari gibi :(
alice
alice
dallas olmuş o ya
anonim
anonim
antilop göçlerine gelmişsin be
anonim
anonim
dedim ne boynuzlanmış bir erkek.
anonim
anonim
mal kayıtlarını güncel tutuyor demek ki
eirene
eirene
kimin eli kimin cebinde belli degil diyorum ya. lanet ettim onunla gecen her dakikaya.....
frances
frances
kız senden bir yaş küçükmüş. İnanılmaz büyük bir yaş farkı olduğu için suç sende.
eirene
eirene
evet suç bendeymis. maalesef. :(
tabuttarovasata
tabuttarovasata
yok artık,bu resmen aşçı-uşak-bahçıvan olayına dönmüş der susarım!!!
tabuttarovasata
tabuttarovasata
:d @frances ''inanılmaz yaş farkı'' ahahhaha! :d
eirene
eirene
hayatim o kadar garip ki :d hepsi gercek yazsan roman olur ustune filmi cekilir. oscar alir. daha cok var bunlardan ara ara salicam damarlariniza birden yuklenirsem kalp krizi gecirirsiniz:d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
katil uşak demek istiyorum.. bu nedir ya?
:d
yazarfencelebi
yazarfencelebi
sen bunu burda yazma ya az üzerinde oynasam 4 sezonluk türk dizisi senaryosu var burda :) bence sen git bunu senaryo olarak sat tutar bak bir iki de macera koy. ohooo reyting kırar :)
eirene
eirene
bu olay bi olum makinesi...
eirene
eirene
@yazarfencelebi dusunecegim. cikar diyorsan daha cok var boyle :d
masallaranlatiyorum
masallaranlatiyorum
herkes ettiğini bulur bu dünyada. ayrıca bir yaş küçük olunca sen ne diye sübyancı oluyomuşsun? saçmalık.
eirene
eirene
@masallaranlatiyorum ya simdi troll arkadaslarimizdan biri cikar diye dedim onu. insallah ettigini bulur bulmazsa sıkıntı büyük...
Maviş 🐣
Maviş 🐣
anaaaa senle beraber işin içinde 3 erkek var he vay be 😯
bu_hesap_silinmistir
bu_hesap_silinmistir
bu baya pembe dizi olmuş ancak ve lakin bir yaş nedir ya güldürdün :d
eirene
eirene
@mavis sorma gitsin.. @mjollnir ya benim hazmedemedigim sey o zaten hem benden küçük hem beni yok etti sjjsha:d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
@eirene yaşlara cok takilmamak gerekiyormuş demek ki 😆 akıl yaşta değil baştadır 😊 allahtan kıza aşık falan olmamışsn bi de o iyi yanından bak
eirene
eirene
@mavis sanki akil yaşta değil bastadir olmadi buraya bu akillilik degil hainlik bence :d olmadim cunku biliyorum basima gelecekleri zor artik asik olmak filan :d
loralin
loralin
vay anasını :d:d gülsem mi ağlasam mı bilemedim yaa 😂 4 sezonluk dizi,her sezonda ayrı biriyle 😂
eirene
eirene
@loralin olaylar totalde 2 aydan kısa bir sürede gerçekleşiyor haziran temmuz düşün yani :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
o atasözüm yaşa takilmamak lazım onu demek istedim @eirene 😊 bazı şeylerin yaşla hic alakası olmuyor malesef ki 😞 bile bile de niye sevgili olduysan o da ayrı mevzu be eirene
eirene
eirene
@mavis yav bildiğimden değil sadece ayrilmayi bekliyordum ben bu kadari şeytanın aklına gelmez 😞
Maviş 🐣
Maviş 🐣
hayatta herkes herseyi yapabilir @eirene neler neler gördü bu mavi gözler 👀
eirene
eirene
@mavis benimkilerde renkliydi fakat kötülük gormekten karardilar:(((
Maviş 🐣
Maviş 🐣
bebekken mi karardi @eirene 😯 hep mavi hep kavi arada bi yeşile de kaçıyor ama 😅
eirene
eirene
evet bebekken kararmis:d saclarimda acik renk mis onlarda koyulasmis:d @mavis renkli goz iyidiir !
Maviş 🐣
Maviş 🐣
benim saçlarımda altın sarısı rengindeydi şimdi de sarı ama o kadar açık sarı değil tabi 😊
Maviş 🐣
Maviş 🐣
zamanla koyulasiyor elde değil sıkma canını @eirene 😊
eirene
eirene
@mavis sıkmıyorum canimi buna sıkıcaaam amaaan. boyle bi her şeye amaaan deniyor bir saatten sonra. dusun bu olaya bile tepki vermedim 😄😄
Maviş 🐣
Maviş 🐣
@eirene bu yaşadığının daha fenasına ben tepki vermemiştim en büyük erdem suskunlul bazen 😊