jesussong
jesussong
2 yıl
bugün kayıt yaptırdım hukuk bölümüne..öf içime hiç güzel şeyler doğmuyor..yurdu da hallettim neden odam deniz görmüyor ki neden..carşamba insanı benim gibileri sevmediğini ilk bakışta belli etti zaten yıkım yaşıyorum şurada

Yorumlar

Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
merak etme o insanlar zor seviyor birilerini. sikma canini. güzel bir sey bulabiliyor insan orada da. mesela biz arkadaşlarla haftada bir okeye gidiyoruz ya da arada bir samsun'a gidiyoruz veya baska bir sey yapıyoruz. yani arkadas ortamını iyi sec. sana kazik atmasinlar. iyi vakit geçirirsin.kykda misin?
bu_hesap_silinmistir
senin gibiler?? neyin varmışta senin
jesussong
jesussong
2 yıl
ozeldeyim kyk cikmaz belki diye ozele basvuru yapmak zorunda kaldim boşta kalmak istemedim..
blue
blue
2 yıl
arkadaş ortamın sağlam olmazsa sıkılabilirsin eğlenceli birileriyle takıl :)
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
@mjollnir biraz üst basa laf eden bir yer. belki onu kastetmistir. @jesussong iki tane ozel var diye biliyorum. iyi yapmissin diyemeyecegim ama insallah kyk cikar. yanlis bilmiyorsam okulun tam karsisina gelecek. ozellerden sikayetci oluyordu arkadaslarim.. insallah duzelmislersir
jesussong
jesussong
2 yıl
özel çarşambadayım ben bakalım keske daha guzel yurtlar olsaydi @onumarkamsobee oturusa kalkişa göz diken kişilerden bahsediyordum @mjollnir
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
gecmis olsun @jesussong. okulun baslarinda pek güzel sey duymadim ben orasi hakkinda ama sonradan kalanlara da sormadim. ben kykdeyim. oturusa kalkisa, giyinise laf eden var. ama sen umursama derim. cunku nasil giyinirsen giyin ya da nas8l davranirsan davran laf ediyorlar. ben kapali da olsam laf edildim, acik da olsam edildim. umursayip moralini bozmana gerek yok yani. ama yine de dikkat et. orada erkekler disari cikmaya korkar aksam belli bir saatten sonra..
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
erkekler bile yazacaktim..
bu_hesap_silinmistir
hmm o konu biraz sıkıntılıymış
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
okulun ilk gününü hatırlıyorum. derse girmemistim. tarihi carsamba köprüsünden geciyorduk teyzemle, acikta bir sey de yok. diktiler gözlerini bakiyorlar. teyzem bana ben teyzeme baktim. 'acikta bir sey yok teyze' dedim. kendime baktim garip de giyinmemistim. sen düşün @mjollnir :)
bu_hesap_silinmistir
onlar her yerde var ya alışılıyo zamanla hiç insan görmemiş gibi bakıyolar cinsiyet farketmiyo. dertleri neyse artık
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
ben alıştım sahsen. görmezden gelmek en iyisi :) dertlerini çözemedim, acikcasi çözmeyi denemedim
rvp
rvp
2 yıl
yalnız değilsin ya
masallaranlatiyorum
çarşambalılar birbirini de sevmez seni napsınlar. şu hukuk fakultesini de oraya kurdular zaten havalarından da geçilmiyor:d
anonim
anonim
2 yıl
bizim bölüme gelen insana geçmiş olsun demekten başka bir laf düşmez herhalde :( kendine bir hobi edin güzel arkadaşlar bul keza çarşambada yapılacak en iyi iş muhabbet :) seneye zaten atakumdan eve çıkarsın rahat edersin sabret
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
@masallaranlatiyorum orada fakülte oldugunu bilen var mi acaba? :)