gozlerlensmi
gozlerlensmi
1 yıl
bot giymeyenlere acıyan gözlerle bakmayın. sadece sevmiyorum ve hiç rahat değil. kar yağana kadar böyle takılıcam ben. zatürreden ölürsem hakkınızı helal edin 😂

Yorumlar

kimimben
kimimben
1 yıl
bugüne kadar hiç bot giymedim, bu sene sanırım ilk kez giyeceğim 😃 ve hiç sevmiyorum.
Rıza Kaan Tangöze
ben bez ayakkabı giyiyorum yaz kış kışın muşamba cekicem üstüne fakirlik işte naparsın
gozlerlensmi
gozlerlensmi
1 yıl
İçine poşet giyin su geçirmiyo o zaman 😁@kimimben @degisikbiradam
anonim
anonim
1 yıl
bende bot giymiyorum çünkü benim botum yok :( tamam acımayın daha fazla..:(
hipokratinyegeni
aynen işte benim kafa ya :d bot sevmiyorum çok ağırlar bence en fazla kalın tabanlı su geçirmez kesinlikle bileksiz kışlık bir ayakkabı alıyorum onu da yağmur yağarsa giyiyorum :d sünger spor ayakkabı candır hafiftir rahattır 10 km yürürüm onunla :d
gozlerlensmi
gozlerlensmi
1 yıl
asıl converse candır. kenarları yırtılmasa iyi ama olsun ben öyle de giyiyorum. bir gün ayağında parçalanmış converse olan bi kız görürseniz bilinki o benim 😂 @hipokratinyegeni