patlakteker
patlakteker
1 yıl
sınava günlerdir çalışan arkadaşlarıma seslenmek istiyorum, siz çalışın çalışın hoca test yapsın ben sizden daha iyi bekleyeyim nasıl ama :d her şey oturup saatlerce çalışmak değil be canım devam eden bi hayat var bunu unutma :)

Yorumlar

bitchy
bitchy
1 yıl
herkeste bi çalışmama havası hayırdır yaa. biz öğrenciyiz gorevimiz bu..birşeyleri hak etmek istemiyorsan hic cabalama o zaman .
hipokratinyegeni
hocam fazla film izliyorsun :/ günümüzün eğitim sistemi zeki adam değil çalışkan adam arar he çalışmadan sınıfı geçer idare eder bi not alır mısın elbet alırsın ki bu da bölümüne göre değişir her bölümde yemez
anonim
anonim
1 yıl
bitchy hanım siz hiç dışarı çıkmıyosunuz galiba, okul-ev veya okul-yurt arasında git gelle geçiyo hayatınız.ben okuyup da emeğinin karşılığını alan görmedim.
bitchy
bitchy
1 yıl
bence sen artık disari çıkma beni boşver tekerinde patlamış çekil yoldan :d
patlakteker
patlakteker
1 yıl
@odin çok iyi dedin be, @anonim_bay dediğine katılıyorum kardeşim geçen bi yerde görmüştüm türk eğitim sisteminde iki yanlış var 1 eğitim 2 sistem. kimse emeğinin karşılığını hiçbir şekilde alamıyor. allah sonumuzu hayır etsin.
@bitchy sanada şöyle diyeyim dostum. hak ettiğini alan insanlar çok istisna, yol mu istiyorsun buyur yol senin :d
patlakteker
patlakteker
1 yıl
ve şöyle bir şey daha var @odin bunu herkes biliyo ve kimse düzeltme adına bi iş yapmıyor. daha doğrusu kimse elini taşın sokmak istemiyo. ne zaman bi insanımız başka bir insanın refahını düşünür işte o zaman her şey düzelmeye mahkumdur.