anonim
anonim
1 yıl
simdi arkadaşlar birinden hoşlandim aşk demeyelim ama cok zit kisilikler nasi hoslandim onuda bilmiyorum yasam merkezin de görmüştüm yani dikkatimi bile cekmemmisti hatta cekmisti ama kotu anlamda sonra neyse ben bundan hoslandim falan guzel bi arastirma yaptim hangi fakultede ne okuduğu ogrendim hatta numarasi bile var bende dedim ki benim kankise amannn ne beklicem gidicem dicem çünkü artik sabrim kalmadi bayaaaaa bi hoşlanıyorum erkekleri beklemek zorundamiyiz dicem ya yok şöyle yap böyle yap karsina cik tesadüf mus gibi yasamda bekle aksama kadar gormek icin yapmicam bunlari gidicem soylicem seni seviyorum olura olur olmazsa yapacak bisey yok yurduma gider depresyonuma girerim ama boylede ne abi yanimda ama ulasamiyorum isterse beni rezil etsin ne dicek bu kiz beni seviyomus hahaha mi suna bakkk ezik dicek hali yok ya haddinemi dicek halide yok dese dese sevgilim var baskasini seviyorum olmaz bana gore degilsin der en azindan beklemezsin bi gun olucak diye olursa olur olmazsa olmaz(pisman oldu)

Yorumlar

delpiero
delpiero
1 yıl
İnsaları kırmak ne kadar kolay dmi.
naberla
naberla
1 yıl
hikayenin sonunu merak ediyorum bizi bilgilendir sonunda ne olduğuunu
anonim
anonim
1 yıl
@naberla tabi buyuk ihtimal dertlesmek icin yazarim zaten buraya olcagini düşünüyorum ama sansimi denicem
enguzelmevsimim
anlamak için zorlandım ama ne oldu?
anonim
anonim
1 yıl
birilerine karşı duygu beslemen kötü bir şey değil zaten buna alaycı bi yaklaşım içinde bulunucak biriyse baştan onu kaybetmek senin için iyi olur... bu arada hangi fakülteden??
Guvenvermiyordemissin
seviyorsan git konuş
kykwifi
kykwifi
1 yıl
klasik korkular. bence cesaret edemezsen bi arkadaşın yardımıyla konuş herşeyi anlat. normal karsilayacaktir. söylediğin yaparsa o kadarda öküz değildir heralde. bin kere öleceğine bir kere söyle kurtul. kafan rahat olacak. ha sunuda unutma uzatırsan bu işi yüzde 80 olmaz. kesin biri çıkar alır onu.