anonim
anonim
11 ay
arkadaş bu nedir ya ne biçim olay bu vize haftası. yemin ediyorum kardeşten öte benimsediğim arkadaşım kaç gündür mesajlarıma cevap vermiyor whatsapptan , zaten tikleri son görülmeyi vs de kapamış. ben şoklardayım. bu kadar da nedir yani altı üstü anlamadığımız bir kaç soruyu soracağız cevap versen eksilir misin sanki.? sadece bu kişi değil zaten genelde de öyle millet bakıyorum da. hepinizden nefret ediyorum, çok iğrençsiniz. kendime de kızıyorum nasıl arkadaşların varmış diye. şu zaman zarfının en çok da sonunu bekliyorum. beni tek motive eden şey aileme kavuşma isteği şu anda yoksa büyük sıkıntı yani. neyse daha fazla kendimi delirtmeden yazıyı bitireyim. rabbim sınavlarınızda bool bol yardımcınız olsun inşallah. selametle.. 👋

Yorumlar

anonim
anonim
11 ay
vize haftası etrafındakileri tanıma haftası iyi tanı iste
eriyenkadin
eriyenkadin
11 ay
evet evet sen de hoşgeldin zamanla alışıyorsun emin ol yakında bunlarin hiçbiri anormal gelmeyecek sana bu kötü yani normalleşmesi ama malesef olacak olan o
11 ay
arkadaslarini iyi secememissin demek ki benim elime sinavda büyük ihtimal cikacak sorular gecti be bunu bi tek ben biliyodum sinifin cogundan neferet etmeme ragmen hepsine attim ve insanlik yapip teşekkür eden 1 kac kisi çıktı bunu teşekkür etsinler diye yapmadım icim rahat etmezdi uyuyamazdim diye yaptim o yüzden pekte umrumda degil teşekkür etmeleri
tersadam
tersadam
11 ay
allah öyle insanlardan korusun hepimizi çok tehlikeliler
anonim
anonim
11 ay
amin @tersadam. tebrikler @baybiyik aynen elimde soru vardı dedim birisi attı mı sana, cevap vermedi en son yine dayanamayıp attım ne olur ne olmaz diye, sağolsun en son ona teşekkür etmiş. sağol @eriyenkadin burada okurken hep şov gibi gelirdi ama gerçekten gerçekmiş 😅 @anonim_bay aynen öyle oldu, hayırlısı
anonim
anonim
11 ay
aynen benimde gel arkadas olak ayni kafa dengedıyıs
anonim
anonim
11 ay
sağolasın anonim kardeşim :)