teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
suraya 2 kelıme yazıcak dert bulamıyorum ya sankı memleket benım avcumun ıcınde donuyo arkadas bı ınsanın hıc mı derdı olmaz hıc mı yazabılcek sıkıntısı cıkmaz kendıme uzuldum su an valla uzuldm

Cevaplar

thyke
thyke
kardeşim sevinsen ya.ağrısız başını ağrıtmak mı istiyorsun😊
lifeee
lifeee
oohh ne güzel şükür et haline :d
1n23456
1n23456
allahtan belani mi istiyosun kardesim anlamadim ki
alpheratz ✨
alpheratz ✨
en kötü durum. boşluk hissi kötü halde olmaktan daha kötüdür. ama bunun herkes farkina varamaz.
nikilauda
nikilauda
böyle bi paylaşımı 4-5 sene önce facebookta yaptım. o günden beri burnum b.ktan kurtulmadı
teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
@alpheratz en mantıklı yaklasım senınkısı @lifeee tm sukur ettım gectı :d @ thyke az aksıyon ıyıdır ınanın bu hayatda @1n23456 ondan sonra bı anda toptan dertler bırıkıcek o kotu oluyo ahh ahh
teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
@nikilauda facete herkes kım oldugunu bılıo burda yaz gıtsın yalandan delılık yap :d