cicekks
cicekks
7 ay
bugün bir yerde şöyle bir yazı okudum -kadınlar duyduklarına erkeklerde gördüklerine inanırlar, bu yüzden kadınlar makyaj yapar erkekler de yalan söylermiş-.. sizce de çok doğru değil mi :)

Yorumlar

Dede
Dede
7 ay
yalan yanlış bilgilerle birbirinizi bitirin sonra 😒
anonim
anonim
7 ay
cok dogru kızlar az makyaj yapsa erkekler tamamdır. kızlar da safım her iltifat edene kanarlar. sonuc itibariyle kız erkek ayırt etmem gercekler bu herkesin zayıf noktası var.
Değişik Bir Adam
harcandım harman kaldım gündüz soldum akşam açtımmmm
anonim
anonim
7 ay
saçmalık, avuntu.
cicekks
cicekks
7 ay
@designer aynen katılıyorum sana sonra kimseye güvenim kalmadı denmeye baslanir :)
cicekks
cicekks
7 ay
@anonim_bay doğru söylüyorsun ama bu sözü ben üstüme almiyorum çünkü makyaj yapmıyorum ve her duyduğuma da inanmis olsaydım eğer şu an yalnız olmazdim hepimiz için de geçerli değil yani bu söz :)
cicekks
cicekks
7 ay
@ degisikbiradam derken :)
odinson
odinson
7 ay
genellemeden çıkan sonuç: tüm erkekler dinsiz, protagonist, kafir, mekkeli müşrik ve budist pezevenglerdir. sonuçta inanmaları için görmeleri gerekiyor.
cicekks
cicekks
7 ay
@odin neden böyle bir sonuç çıkardın :)
anonim
anonim
7 ay
ben de bu makyajı bu kadar abartmanıza gülüyorum yaa, sanırsın hırsızlık,adam öldürme...vs gibi kötü bir şeymiş gibi lanse edişiniz.."iy bın mıkyıj yıpmıyırum kı".makyajla yalanın bir tutulduğu saçma bir sözü tasdik edip, gelip buraya yazmışsın bir de.
cicekks
cicekks
7 ay
@ anonim_bayan hayırdır noluyor birden böyle bir savunmaya geçmişsin bende şu an senin bu tavrını anlayamadım ben bu sözü buraya makyaj yapan İnsanları kötülemek için yada yalanla makyajı bir tuttuğum için yazmadim espirisine yazdım ki burasi bi bir eğlence sitesi diye biliyorum ama. kötü düşüncelerini ve yorumlarını kendine sakla.
Değişik Bir Adam
duman şarkı sözü boşver