Beginnerdoctor
dolmuşta yanımdaki amca kafka okuyordu 💛

Yorumlar

Snake
sen karşımda çayını içerken okumadıktan sonra bana ne -_-
Beginnerdoctor
@weiss asdfasdf amcaya söyleyim karşında çay içerken okusun
Beginnerdoctor
@karakutuu evet kafka olan franz ya da franz olan kafka.. zaten olmak ya da olmamak falan 😂 dava okuyordu ben hâlâ okumadım 😕
karakutuu
hayatın anlamı bir sonu olmasıdır diyen bir yahudi ancak oraya kadar gidebilmiş biz ondan bir adım daha ilerdeyiz mahalledeki teyzeler bile bunun bide öte tarafı var diye bir çırpıda kafkanin önüne geçebiliyor başka milletlere göre okunası olabilir ama bize göre hala sığ...
karakutuu
bu arada evet hayat south park olsa ben cartman olurdum . lanet yahudiler .
Beginnerdoctor
@karakutuu olayın bu kadar derinine inip kafa yormamıştım kral sen ne yaptın ya 😅 ben sadece kitap okunmasından mutlu olmuştum genelde kitap okumayan bir toplumuz ya hani. amca yanımda özenle gözlüğünü taktı ve kitap okumaya başladı klasik bir yaşlı gibi de değil yani öyle😅
karakutuu
bak güzel bisey geldi aklıma anlatayım sana reis 2. dunya savaşı kapıya dayanmıştır bu arada türkiye de kıtlık başgöstermiş paşalardan biri yaveri ile konusuyordur bu milletin der okumayan cahil dediğimiz kesimin aklı başında korkacaksan okumuslarindan korkacaksın yaver der paşam olurmu öyle şey paşa ispatlamak için fransada okumuş 3 lisan bilen birini çağırır almanlar der bize erzak gönderiyor sevinin adam sevinir ne zaman gelecekler paşam der adeta gözlerinin ici güler sevinçten deliye döner sonra kapıda görevli hademe tarzı bir adami çağırırlar almanlar derler bize yardim gönderecekmiş adam paşaya bakar paşam harp kapıda almanlar aç karınlarını doyursunlar onlar kim bize yardim etmek kim . yani olay okumakta değil en güzel örneğini kim milyoner olmak ister adlı programda izliyoruz sayıyorlar surda master burda doktora sonra videoları düşüyor ilk soruda elendiler diye pazarcı teyzeler damga vuruyor programa. okumak güzel ama düşünmek anlamak idrak etmek farkında olmak daha güzel birde bilgi birikiminin bilinçsizce aktarılması olayı var ona da başka zaman değinirim.
Beginnerdoctor
@karakutuu haklısın da bana niye şimdi böyle yükseldin anlamadım, mutlu olmak da mı suç 😕
karakutuu
başkanım yükselmedim güzel güzel anlatıyorum emoji kullanmadığım için öyle sanıyorsun bir kıza asla yükselmem kirmam kıyamam bak haber oldu dün bir avukat cıktı anasına babasına saydı yok beni neden doğurdular dava açacam felan dedi aziz nesin 1 tane tefsir okuyup ateist olmaya karar vermis okumak tehlikeli olabiliyor özellikle yanlış kitaplar seçilirse onu vurgulamak istedim o kadar.
Beginnerdoctor
@karakutuu o zaman okumasını bilen okusun diyelim mi reis, bilmiyorsan okumayacaksın. ama aziz nesin de biliyordur yani okumayı demekki denk gelmek de önemli güzel kitaba. bu konuda kafamı karıştırdın mutlu musun asdfassdf
karakutuu
evli mutlu cocuksuzum
Beginnerdoctor
@karakutuu yakında baba oluyorum diye yazarsın aha da buraya yazıyorum 😂 hayırlısı olsun tabi
karakutuu
son 1 yıldır bebekini videoları izliyoruz. çok tatlılar ve genetik olarak güzel olacaklarına inanıyorum çünkü bebekliğimde ailem mama reklamlarında oynamam için ikna edilmeye çalışılmış şuan ünlü bir mama bebekinisi olabilirdim ahshabshabsh.
Beginnerdoctor
@karakutuu asdfasdf ee buraya yazdığında ilk ben yorum atıp "ben demiştim" yazmaya hak kazandım o zaman 😎 allah sağlıklı uzun ömürlü bebişler versin de sitede bebek sevelim ya 😇