King
sigara izmariti dolu kolayı kafaya karanlıkta yanlışlıkla dikmeyen gercek anlamda sigara icmiş sayılmaz:d
ailem gece rahatsız olmasın diye oyun oynarken susturuculu silah seciyorum.ailemizi rahatsız etmeyelim gece lütfen:d
böyle bir pislik olamaz!
bugün bir dönerciye gidip tam ekmek söyledim."adam" çıplak elleriyle döneri ekmeğe koyup domates patates ve diğer şeyleride çıplak eliyle doldurdu.bende kendisini uyardım ve leş dönerini bırakıp çıktım.dışarıdan yemek yeme hevesim bu iğrenç karaktersizler yüzünden bitti.İşin vahim yanı bu karaktersizlerden telefonla daha önce sipariş vermiştim.muhtemelen böyle yaptı yine.dışarıdan yemeye zerre kadar güvrnmiyorum sizede tavsiye ederim.
King
online eğitim isteyip uygulamalı dersi olduğu için okula gidecek arkadaşlarımız için sizi 1 dakikalık saygı duruşuna davet ediyorum🙂😂
herkes kazananlara hoşgeldin diyor.bende mezun olanlara başarılar diliyorum😊😊
katip çelebi üniversitesi(uygulamalı dersi olanlar hariç) ve İzmir teknoloji enstitüsü online eğitim kararı almış.İnşallah bizdede alınır uygulamalıs dersi olmayanlara😊
King
bazı öğrenciler için dersten geçmek yetmiyor.aynı zamanda arkadaşlarınında kalması lazımki egolarını tatmin etsinler.
çarşamba ovasına kurulacak 2. santral üstün kamu yararı içeren,hukuka uygun, stratejik bir yatırımdır. İlçeleri gelirsin diye öğrencinin cebindeki paraya göz diken ve utanmadan bina taşıyan kişilerin mağdur olduklarını söylemesi boş ve gereksiz bir nedendir.
ondokuzmayıs üniversitesi hukuk fakültesi öğrencisi olarak ben ve birçok arkadaşım ülkenin üstün çıkarına hizmet eden bu girişimi alkışlıyor ve destekliyoruz.
King
hitler ve mussolini bir barda oturmaktadirlar
bir adam içeri girer ve barmene bunlar hitler ve mussolini degil mi diye sorar

barmen

"evet, onlar" der
sonra adam onlara dogru yürür ve sorar:

"selam, ne yapiyorsunuz?"
hitler cevaplar: #omühukukmerkeze
King
üniversite kantinleri ve kyk yemek şirketleri baskı yaptıkları için üniler tatil edilmiyor
savaş uçağı müziği(hareketli ve enerji verici)

şeytanin evİne yaptiğim yolculuk (resİm yaşadiğim olayda bahsettİğİm otelİn gercek resmİ)
6 yaşımdayken erzurumdaydım.orada şehri tam tepeden gören palandöken dağında bulunan üçgene benzer devasa bir otel vardı.İsmi palan oteldi.o zamanlar televizyon yaygın değil telefon sabit hatlarla sağlanıyordu.bu ortamda büyüyen çocuklar olarak sürekli bu oteli görürdük.gösterişli yapısıyla hakkında hayaller kurmamızı sağlardı.birgün babamla konuşurken onu bıktırana kadar o binanın ne olduğunu sorup canavarların yaşadığını söyledim.babamda sonradan anladığım üzere şaka amacıyla orası şeytanın evi devler ve başka varlıklar yaşıyor dedi.tabi benim bu olayı ciddiye aldığımdan habersizdi.mahallede beraber oynadığım 3 arkadaşımı da şeker cips altın var diyerek otele yolculuğa çıkmaya ikna ettim.aramızda anlaştık.her sabah kahvaltıda yediğim patatesleri ekmek arasına koyup sakladım.ailelerimize oyun oynayacağız diyip erkenden yola çıktık önümüzde büyük kısmı düz arazi olan biryol olduğu için yürümeye devam ettik hepimiz tedirgindik.yolda arkadaşlarımla topumuzuda aldığımız için ma yaptık.ancak süreyi uzattığımızın farkında değildik.hava kararma belirtileri gösteriyordu.arkadaşlarım geri dönmek istediler.ancak buraya kadar gayret ettik oraya varınca istediğimiz herşeye sahip olacaz diye ikna ettim.elimdeki çubukla önde ben arkada onlar yola devam ettik.devamı yorumda
King
mozambik'te çok zengin bir adam şehirdeki yoksullardan kurtulmak istiyormuş.
çok yüklü miktarda paranın üzerine zehir sürerek fakirlere dağıtmak için bir yardım kuruluşuna göndermiş.
bir süre sonra vali,30 m.vekili 7 muhtar ölmüş.
fakirlere bişey olmamış.
kyk o.ç. listesi;
● kulaklıksız sikko sikko türkü rap dinleyip diğer odaları rahatsız eden
● oynaşıyla koridor merdiveninde anırarak konuşan
● banyonun fıskiyesini kıran
● pubg oynarken gece 2'de anırarak takım arkadaşıyla konuşan itoğlu itler
King
böyle güzel nasıl zaten çünkü @admin yüzünden hayatın çok güzel
öğrenciyi asdhskajdhhdsj
mühendis arkadaşlardan bi konu hakkında fikirlerini bekliyorum.bilgisayarda oynadığımız oyunların neden gerçek kamera görüntüleriyle yapılamadığını merak ediyorum.gerçekçi deseler de eninde sonunda hepsi animasyon.
King
windows 1 ekran açılışı ve İncelemesi bu benim değil ama evdeki depoda 2002 yapımı bilgisayarım var windows 98 miydi neydi

strateji oyunlarının babası mow assault squad 2
hem strateji hemde canınız istediğinde 1. şahıs gibi askerleri yönetebileceğiniz siper kazma yaralı taşıma kıyafet değiştirme cephane toplama hemde tüm detaylarıyla zırhlı araç kullanabileceğiniz benzin doldurma lastiğin paletin diğer bölümlerin ayrı ayrı hasar alması benzin bitmesi sandıkla cephane taşıma uçak v.b. araçları kullanabileceğiniz karakol kurabileceğiniz 5 senedir sayısız modu yapılan efsane oyundur bu kadar detaylı ve kendine çeken başka bir oyun bilmiyorum herkese tavsiye ederim 8 senelik bağımlısıyım oyunun.