King
mozambik'te çok zengin bir adam şehirdeki yoksullardan kurtulmak istiyormuş.
çok yüklü miktarda paranın üzerine zehir sürerek fakirlere dağıtmak için bir yardım kuruluşuna göndermiş.
bir süre sonra vali,30 m.vekili 7 muhtar ölmüş.
fakirlere bişey olmamış.
kyk o.ç. listesi;
● kulaklıksız sikko sikko türkü rap dinleyip diğer odaları rahatsız eden
● oynaşıyla koridor merdiveninde anırarak konuşan
● banyonun fıskiyesini kıran
● pubg oynarken gece 2'de anırarak takım arkadaşıyla konuşan itoğlu itler
King
böyle güzel nasıl zaten çünkü @admin yüzünden hayatın çok güzel
öğrenciyi asdhskajdhhdsj
mühendis arkadaşlardan bi konu hakkında fikirlerini bekliyorum.bilgisayarda oynadığımız oyunların neden gerçek kamera görüntüleriyle yapılamadığını merak ediyorum.gerçekçi deseler de eninde sonunda hepsi animasyon.
King
windows 1 ekran açılışı ve İncelemesi bu benim değil ama evdeki depoda 2002 yapımı bilgisayarım var windows 98 miydi neydi

strateji oyunlarının babası mow assault squad 2
hem strateji hemde canınız istediğinde 1. şahıs gibi askerleri yönetebileceğiniz siper kazma yaralı taşıma kıyafet değiştirme cephane toplama hemde tüm detaylarıyla zırhlı araç kullanabileceğiniz benzin doldurma lastiğin paletin diğer bölümlerin ayrı ayrı hasar alması benzin bitmesi sandıkla cephane taşıma uçak v.b. araçları kullanabileceğiniz karakol kurabileceğiniz 5 senedir sayısız modu yapılan efsane oyundur bu kadar detaylı ve kendine çeken başka bir oyun bilmiyorum herkese tavsiye ederim 8 senelik bağımlısıyım oyunun.
King
güzel geceler varsa fazla takip herkes selam olmak zaten bilemedim assfdjgfd
ilkadım piazza'dan omü merkez kampüse yürüyerek nasıl gittim
-yıl 2016 kayıt için omü'ye gelmiştim. samsunu tanımadığım için gezmekte istiyordum 9:30 civarı bandırma vapurundan yürümeye başladım sırasıyla cumhuriyet caddesinde yemek yiyip daha sonra sahil yolunu takip ederek sheraton otelini geçip atakum sahil istikametinden devam edip güzel sanatlara vardım. bahçede çay içip fakültedeki bütçü gençliğe sorular sorup maps yardımıyla yeni bir rota belirledim. uzun bir yürüyüş sonucu merkez kampüse vardım akşama doğru yaşam merkezine r11 kalabalıklığından dolayı yürüyerek çıkıpkaydımı yaptırdım yaklaşık 12 saat sürdü yolculuk. dönüşte tramvaya kadar yürüyerek indim. oradan otogara araçla gittim buda böyle bi anımdır.
King
tramvay hem yavaş hemde yorucu oyuncak tren gibi gidiyor tramvay yolu aynen muhafaza edilip metrobüs yada otobüs koyulsa daha hızlı olur
öğretim görevlilerini 1 milyon tl harcayıp uzakdoğuya tatile öhööm konferansa gönderen üni yönetimi hukuk fakültesi için bina yapacak paramız yok yer olmadığı için taşıyamıyoruz diyor ve öğrencileri kazma çarşamba ortamına mahkum ediyor.
hukuk fakültesi kantininde kurşun kalem 2 tl dandik tost 5 tlden fazla merkez kampüsteki kantin fiyatlarını merak ediyorum
King
karakter yoksunu kyk yönetimi herşey bitti öğrencinin kullandığı 3 5 gb fazla internete mi göz diktiniz 16 gb kota ne bütün seneyi ailemizden uzakta geçiriyoruz.3 gün yetti internet kimi bilir kaç tane paket aşımı yapacağım.
İstanbulda deprem olmuş herkese geçmiş olsun umarım herkes iyidir.
twitterda samsun etiketini adnancıların açtığından şüphelenmeye başladım.
King
belediye kafayı yedi her şeye zam geliyor. özel işletmeler yurtlar kyk bile orantısız zamlar yapılıyor.
samsun'a geldiğim zaman atakum'dan bahsetmişlerdi hep ancak cumhuriyet caddesi daha canlı geldi avm adliye cafeler bandırma vapuru gibi tarihi yerler hep bu çevrede toplanmış durumda ara sokaklarda göçmen sorunu var tabiki caddenin olduğu bölgeyi söylüyorum atakum biraz fazla sakin bide plajı güzel sizin düşünceleriniz nedir acaba?
sitenin adı omüsözlük olsa daha canlı biyer olur sanki,tanınır.