kebelek
kebelek
1 yıl
bence burdaki herkes mutlu olmalı mutlu olmayı hepimiz hakediyoruz. hadi gelin mutlu olalım 😄

Yorumlar

poseydon
poseydon
1 yıl
keşke böyle bir şey mümkün olabilse benim için. şahsen ben mutluluk denen duygunun dalginligina geldigimi düşünüyorum.
kebelek
kebelek
1 yıl
yapma be @poseydon hadi gül lütfen hakediyorsun sende mutlu olmayı 😉
entersizklavye
en azından hayal edip mutlu olmak ta var :)
poseydon
poseydon
1 yıl
@kelebek hak ediyor muyum bilmiyorum ve emin de değilim. mutluluk kirlenmemis kalplerde ve düşüncelerde daha güzel duruyor sanki
kebelek
kebelek
1 yıl
hayallerin güzel olsa bile mutlu olabilirsin @poseydon
aynen öyle @entersizklavye en azından kendi kendimize mutlu oluruz hayal kurarak
Rıza Kaan Tangöze
gündemimizde böyle bir durum yok malesef. söylemek isterim ki böyle kelebek gibi musmutlu olun diyen insanlara imrenmeyle karısık bi nefret besliyorum ben :d
poseydon
poseydon
1 yıl
@kelebek hayallerim fena değiller hani de bu aralar biraz ötede duruyorlar gibi.
kebelek
kebelek
1 yıl
@degisikbiradam kelebek değil kebelek. hem ne nefreti ya biz mutlu olması gereken insanlarız 😄
entersizklavye
o nefret bi gün seni yer bitirir kanından pessimistlik akar o zaman hayatta tutunacak dalın kalmaz @degisikbiradam
azula
azula
1 yıl
burdaki sayılı mutlulardanım galiba :) herkesin en kısa zamanda musmutlu olması dileğiyle :) saygılar....
entersizklavye
😂😂😂😂😀 ya akskdllflf ben de kelebek diye okumuşum göz yanılması yaşadım resmen 🙈😂 derste yanlış not tutmuşum gibi bir his geldi
kebelek
kebelek
1 yıl
yeni görenlerin çoğunda oluyor @entersizklavye sorun yok 😂
@azula mutlu olmamak için sebebimiz yok de mi ya 😄
poseydon
poseydon
1 yıl
@kebelek ben de kelebek yazmışım kusura bakma:(
kebelek
kebelek
1 yıl
yok kusur değil bende öyle okurdum bilmesem 😂 @poseydon
azula
azula
1 yıl
kesinliklee :) @kebelek bak adını doğru yazdım :d
Yabadabadu 🔥
böyle dedin ya, mutlu oldum sanki... tebessüm oluştu aslına bakarsan. niye böyle bir psikolojiye girdim bilmiyorum. toplum etkisi sanırım. neyse ben mutluyum zaten. çok şükür ki elim ayağım düzgün. hadi doluşun, mutlu selfiesi çekinelim. :d bir mutlu insan olarak, nefret ediliyorum sanırım. mutsuzlar ölün. sjsjsjs
kebelek
kebelek
1 yıl
ne kusuru @poseydon bende bilmesem öyle okurdum 😄
poseydon
poseydon
1 yıl
@kebelek beni sağda ücra bir köşeye koy ki fazla görünmeyeyim :)
kebelek
kebelek
1 yıl
olmaz öyle @poseydon gülümse hadi en önde sen varsın😄
poseydon
poseydon
1 yıl
@kebelek yine mi en önde ben varım :)
kebelek
kebelek
1 yıl
başka nerde en öndesin @poseydon
poseydon
poseydon
1 yıl
@kebelek tüm fotoğraflarda ben en önde oluyorum da genelde ondan şey ettim.
Rıza Kaan Tangöze
@kebelek ben mutlu olunca sapıtıyorum huzurum kaçıyo elim ayağıma dolaşıyo hiç gerek yok yaramıyor bana
Rıza Kaan Tangöze
@entersizklavye hayata tutunacak dalı bilmem de hala duman dinlenebiliyor bu ülkede dinlenmeyeceği güne kadar yaşayacağımı sanmıyorum zaten :)
Rıza Kaan Tangöze
@kebelek @bilbakalimbenkimim ben mutlu olmak istemiyorum inat değil mi arkedeş selfie felan da hiç bana göre şey değil zaten :)
kebelek
kebelek
1 yıl
demek ki herkes seni görmek istiyor fotoğraflarda @poseydon
poseydon
poseydon
1 yıl
@kebelek alakası yok. herkes fotoğrafını çekecek kişi ariyor
Yabadabadu 🔥
niye arkedeşim. tamam hadi retricayla çekeriz seni. bu kıyağımızıda unutma, selfieden de yırttın. .dd @değisikbiradam
kebelek
kebelek
1 yıl
@degisikbiradam o da senin tercihin ama biz mutluluktan yanayız😉
@poseydon deme be öyle tamam istediğin yerde durabilirsin gülümse yeter 😊
entersizklavye
@poseydon boyun kısa mı neden seni öne alıyorlar :d
Rıza Kaan Tangöze
tamam kabul @bilbakalimbenkimim ama benim boyumu ayarlayın önde durmam :d şaka bir yana şu ramazan bitsin benden mutlusu yok tedavide sonlara yaklaştım zaten :)
poseydon
poseydon
1 yıl
@entersizklavye boyum 1.80 m çoğundan da uzunum lakin ben güzel çekiyormusum oyle diyorlar:d
Yabadabadu 🔥
onu yapmam, bunu yapmam. niye önde durmuyorsun :d öyle mi hadi bakalım, tedavide sonlara yaklaştığına göre durumun iyi sanırım. daha da iyi olursun umarım @degisikbiradam
Rıza Kaan Tangöze
@bilbakalimbenkimim önde durmama sebebim boyumun uzun olması çok sırıtıyorum o zamandsa:da
Yabadabadu 🔥
diz üstüne çök ya da bacaklarını kes. tamam işte sjsj:d @degisikbiradam
Rıza Kaan Tangöze
@bilbakalimbenkimim öyle diyorsun da sen neden asıp kesiyorsun yahu :d ne güzel selvi boyluyuz evvelellah :d
Yabadabadu 🔥
olan var, olmayan var sonuçta. eşitlikten yanayım. herşey kısalar için sjsjlsk :d :p selvi boyluysan maşallah. aslında bir laf vardı ama söylemeyeyim, ben en iyisi susayım alakasız olur. :d
Rıza Kaan Tangöze
@bilbakalimbenkimim deme öyle şuan 2956 rakımdayım ölüyom soguktan
Yabadabadu 🔥
orası neresi? :d @degisikbiradam
kebelek
kebelek
1 yıl
bizde gelelim @degisikbiradam @bjk
bjk
bjk
1 yıl
rakım güzel @degisikbiradam ben gelebilirim oraya 1.81'im de @kebelek uzun mu ki onun 2956 değil de daha yukarı çıkması lazım 3000 yeter onun üşümesi için 😂 lâkin bu dünyada her şey kısalar için özellikle 1.65 1.55 ler için @bilbakalimbenkimim 'e katılıyorum 😁
Yabadabadu 🔥
evet. yaşasın kısalar, sen niye boy ölçüsü veriyorsun ki şimdi @bjk 1. 65'lerde uzun sayılır mesela yani. 😆😅 soğuktan, donun siz en iyisi :d @degisikbiradam
kebelek
kebelek
1 yıl
bencede kısa olmak avantaj bi kere ya ne o öyle sırık gibi kız mı olur 😄 @bjk
bjk
bjk
1 yıl
ya boy ölçümü vermezdim normalde de sonra böyle bi' şey oldu vereyim dedim @bilbakalimbenkimim 😂 hem 1.65 kısa neresi uzun ama belirtmek isterim kısa iyidir güzeldir ve şu kanı sabittir. kısa kızlar her zaman daha güzeldir. 😇 @kebelek sen de mi kısasın yea 😂
Yabadabadu 🔥
sen yakında kendini ifşa edersin @bjk :d 1.65 orta hani, kısa sayılmaz ki normaller bence. evet kısalar candır :d
bjk
bjk
1 yıl
olayım ifşa nolcak ki @bikbakalimbenkimim 😛 kısa sayılmazmış bana göre kısa işte 1.65 😂
Yabadabadu 🔥
topa tutulursun :d :p sen fazla gelişmiş, olmayasın sakın :d @bjk
kebelek
kebelek
1 yıl
1.65lere kısa dersen ayıp olur @bjk o kadar olmayanlarda var 😄 uzun olmak hiç de güzel değil😂 bence. uzun olup mutlu olmayanlar var hem 😂 önce mutluluk aile aşk💞
kebelek
kebelek
1 yıl
@bilbakalimbenkimim kesinlikle katılıyorum @bjk fazla gelişmiş😄
Yabadabadu 🔥
@kebelek 'te katıldı bana, artık şansınız yok. :d 1,65 misin sen yoksa kebelek :d
kebelek
kebelek
1 yıl
bunu söylemek zorunda mıyım 😂 ama yakınım yani @bilbakalimbenkimim
Yabadabadu 🔥
olsun, yinede kısaymışsın. 1.65' im deseydin kısadan saymazdım. 2 cm bile fark ediliyor bu devirde :d :p @kebelek
kebelek
kebelek
1 yıl
kısayım hatta baya kısa😂 ama benim için bir sorun teşkil etmiyor @bilbakalimbenkimim
bjk
bjk
1 yıl
ben mi fazla gelişmişim @bilbakalimbenkimim ve @kebelek 😛 bence siz süt içmemişsiniz 😂 lütfen tek tek gelin asdagssgsh 😛 bu arada kebelek sen de vur dedik öldürdün 1.65 ve 1.55 dedim 1.65 bilbakalimbenkimim de 1.55 sen misin yoksa kebelek tutturmuş olamam herhalde 😂
Yabadabadu 🔥
@kebelek birşey diyecektim de, o laf yakışı kalmaz şimdi, yanlış anlaşılır. önemli olan insan olmak diyeyim, sıyrılayım işin içinden. sorun da olmasın zaten :d
kebelek
kebelek
1 yıl
bence kapatalim bu boy mevzuunu hayır alındığımdan fln değilde uzadı😂 @bilbakalimbenkimim @bjk
Yabadabadu 🔥
bence sen, sütleri sömürdüğün için bize fırsat kalmamış sjsjs :d :p @bjk ne kadar da şakacı bir genç. 1.55'ten uzunum :/ :d
bjk
bjk
1 yıl
yazık size ama iyi içiciydim küçükken süt görünce 😎 sen 1.65sin @bilbakalimbenkimim 😂 ama iyi bir şey sizin için bu @kebelek çünküm her şey size göre bu dünyada ne güzel 😇 kebelek de haklı fazla da uzatmayalım zaten @degisikbiradam rakımı fazla kaçırdı sanırım gitti gelmedi 😂
Yabadabadu 🔥
yine bir espri patlatıcaktım. İğrenç olur diye, geri vitese aldım kendimi. neyse susayım yeter bugünlük :d
Yabadabadu 🔥
değilim ama, hadi öyle olsun @bjk :d @degisikbiradam donarak öldü sanırım. :/
kebelek
kebelek
1 yıl
@degisikbiradam kayboldu bence @bjk
bende bugünluk bu kadar @bilbakalimbenkimim
bjk
bjk
1 yıl
yav he he @bilbakalimbenkimim 😂 olabilir ihtimal var @kebelek ve @bilbakalimbenkimim 😂 neyse başka zaman şey ederiz adiyos ✋😎
Yabadabadu 🔥
😆😆😅😅 @bjk
Rıza Kaan Tangöze
dostlar kusura bakmayın rakımdan dolayı telefon çoğu yerde çekmiyor katılamadım hoş sohpetinize @bjk @kebelek @bilbakalimbenkimim bu arada giresun karagöl yaylası bahsi geçen yer sağlıcakla kalın :)
Yabadabadu 🔥
hem soğuk, hem de telefon mağdurusun. yazın gayet iyi birşey bence @degisikbiradam sende sağlıcakla kal :)
Rıza Kaan Tangöze
yılda bir kere kriz geçiren ben iki günde 4 kez astım krizi geçirdim dün burnum kanadı basınçtan ilaçlarımı unuttum ağrı da cabası işimiz bitsede gitsek diye bakıyorum sıcağa razıyım ben @bilbakalimbenkimim hsdhgs
Yabadabadu 🔥
hadi ya, geçmiş olsun. seni niye götürdüler ki oraya? kendin mi gitmek istedin?
kebelek
kebelek
1 yıl
geçmiş olsun @degisikbiradam
Rıza Kaan Tangöze
@bilbakalimbenkimim @kebelek meteoroloji okuyan bir arkadaşımın bitirme tezi söz konusu kız tek basına kalamam ben dedi bende yöreyi bildiğimden eşlik ediyorum elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum :)
kebelek
kebelek
1 yıl
böyle de iyi dostlar var dedirttin şuan 👏👏@degisikbiradam
Yabadabadu 🔥
öyle mi, iyi yapmışsın. kolay gelsin :)) @degisikbiradam
Rıza Kaan Tangöze
@kebelek denizimin emaneti o bana az bile 3 4 gün çadırda yatmışım sokakta uyuduğumuz günlerin hatırına :/
kebelek
kebelek
1 yıl
helal olsun ne diyeyim @degisikbiradam
Rıza Kaan Tangöze
@kebelek eyvallah dostum elimden gelen bu ne yapalım
kebelek
kebelek
1 yıl
daha ne yapacaksın @degisikbiradam
Rıza Kaan Tangöze
bilmiyorum @kebelek hani diyordun ya musmutlu olalım felan diye mutlu olmak onu güldürebilmek bi abisini hatırlatıp canını yakmadan sohbet edebilmek isterdim mesela
kebelek
kebelek
1 yıl
maalesef hayatımızda hepimizin acıları var. bazen o acıları hatırlamıyoruz o kadar. hatırladıkça aklımıza geldikçe canımız yanıyor. ama buna da çare yok. sen gene de hatırlatmadan konuşmaya çalış 😉 @degisikbiradam
Rıza Kaan Tangöze
@kebelek konuştuk olabildiğince eve geldim zaten bugün çok yorgunum :)
kebelek
kebelek
1 yıl
İyice bir dinlenme sen o zmaan @degisikbiradam
Rıza Kaan Tangöze
@kebelek teşekkürler eve geçince inşallah :d