boxmen12
boxmen12
gençler çok merak ediyorum aylık kaç tl yi görüyorsunuz 1400 gördüğüm için acaba napıyorum diye merak ediyorum

Cevaplar

neutron
neutron
600. sigaram yok. memleket samsun. yetmiyor. bana burs versene
mimarlique
mimarlique
1.5-2 arasında değişiyor.
Rıza Kaan Tangöze
Rıza Kaan Tangöze
1000 küsür ama ne yaptığım belli değil
adsoyadxd
adsoyadxd
2000 in altına inmiyo ama yetmiyo 😐
alpheratz ✨
alpheratz ✨
dışarda yemek yiyen biriysen, gezen biriysen görürsün. günlük 40-50tl harcanabiliyor yoldu yemekti derken. ama fazla yine de yani iki gün günde 50 tl harcarsın diğer iki gün 10tl harcarsın yani bunu düzene sokabilirsin gezmeni tozmanı ayarla. ha koy gitsin babam zengin diyorsan yapıştır gitsin hayat sana güzel.
anonim
anonim
ne güzel lan valla, keşke millet gibi babam zengin olsaydı ama şans işte ne yaparsın. fakirliğimi tekrar hatırlattığınız için sağolun. cevap bursla idare ediyom buna da şükür, kredi değil en azından
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
sanırım bir 1000-1500 var ama ben de bilmiyorum nereye gidiyor..