mimarlique
arkadaşlarla otururken tel masada titreyip duruyor, bizimkilerde ooo piyasa çalkantılı falan diyorlar, bildirimlerin omü dedikodudan geldiğini söyleyemiyorum :(

Yorumlar

mimarlique
bildirimin böylesine okeyiz :/
hipokratinyegeni
@aglamiorm bu adamı tw den bulmayı nasıl başardın ya valla helal olsun safdadsfdsa çok aktif bir adam değil ki ben takipleşmeme rağmen ben bile unutuyorum bazen varlığını asdfsdfda
hipokratinyegeni
@aglamiorm bu az oldu tc mi falan da yaz :(
mimarlique
neyse biz yıllananlar için önemsiz noktalar ama kardeşim için biraz sorun olabilir @hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
yani benim için @aglamiorm un beni ifşalayıp bulması sorun değil de siteye ismimi yazmasan iyiydi sadfasdfsd yoksa isteyene her türlü sosyal medya adresimizi veriyoruz zaten no problem dfdasfsa
thor
@aglamiorm @hipokratinyegeni beni ifşalayabilirsiniz. ancak sonuçlarına katlanmak istediğinize emin misiniz?
omuluarkadas
@aglamiorm bebeğim bulmak için biraz geç kalmadın mi djdjjd sor siteyi dökeyim sana hatta numaralarını bile söyleyebilirim djjdjd
hipokratinyegeni
@thor her türlü sonucun sorumluluğunu kabul ediyorum..
hipokratinyegeni
@omuluarkadas bizim için geçerli mi bu ya biz seninle tanışmadık diye biliyorum sdfsadds
thor
@hipokratinyegeni şahitler huzurunda tekrar soruyorum. emin misiniz?
hipokratinyegeni
@omuluarkadas yanlış hatırlıyorsun bence sdfsdafdsa
hipokratinyegeni
@omuluarkadas ya da tanıyor olabilirsin şimdi baktım da ben ilk o kısaltmanın ne olduğunu anlamadım sdfasfsd
omuluarkadas
yok yok doğru hatırlıyorum baktım doğru yani sjjsj tam vermek istemedim kullanıcı adını nolur nolmaz diye
hipokratinyegeni
@omuluarkadas ama tanışmadık yani bir yerden önüne düşmüşümdür ben olduğumu anlamışsındır falan o tarz bir şeydir sdfasd
thor
@aglamiorum o isim senin değil. o yüzden silmedim.
thor
@aglamiorm yo. rahatsız olanlar söylüyor. siliyorum.
omuluarkadas
@hipokratinyegeni yok birebir tanışmadık çok açık vermiştin sadece djjd numarana gelince de sizin wp grubu(tıp) vardı arkadaşın biri yanlışlıkla beni de eklemisti öyle yani tesadüf djdjjd
hipokratinyegeni
@omuluarkadas oha yani ne diyeyim sdfsdafdasdfdas saygılar..
omuluarkadas
@aglamiorm bi benim falıma da bakar mısın jssjjs fallık işlerim var
omuluarkadas
sjjsjsjs fena ifsalandin demek isterdim ama numaran silindi baby ama sorun değil istesem bulurum xdjjxddn
mimarlique
@omuluarkadas kardeş sen de delirmeye adam arıyorsun sal çocuğu
.
allahtan ifşam yok benim ne mutlu ifşam yok diyene
mimarlique
@rider nasıl yok olm peçeteye mesaj yazıp getirdinya asdsad
.
ya aga hiç sorma ya istek parça verir gibi yazdık dimi doğru sjssjsj ama adım sanım falan yok işte tipide unutmuşsundur 😂 ben çok deistim yani djdj
mimarlique
@rider bizde tip unutulmaz, iz bırakanlar bir köşede duruyor, ufak bir kağıtta olsa çok inceydi, keşke saklasaydım
.
burda durum paylaşmıştın onun ss ini alıp çerçevelet da biri sende biri bende kalsın djjddj
.
İz bırakabildiysem ne mutlu bana bro 🤗
hipokratinyegeni
@omuluarkadas asfdg bulabilirsin ikna oldum şuan
dobarlanamıyom bıragcam gendimi
@rider bro seni bulabilirim ama bu sefer benim anonimliğim bozulabilir.
Ejderya Terbiyecisi
olm bu kız hepinizi bulur bi bildiğim var da konusuyorum 😄 @omuluarkadas @mimarlique @hipokratinyegeni
Ejderya Terbiyecisi
@mimarlique @hipokratinyegeni sınavlarınız bitince bi haber verin de toplanak bi pazar günü
omuluarkadas
@Degisikbiradam ben 1 müge anlı 2 zaten djdjjdjd sen hayırdır yolun buralara mi düşüyor düşüyorsa niye haberim yok
omuluarkadas
@Degisikbiradam doğru diyo çünkü kendisini tum sosyal medyadan buldum insta snap tw.. +numarası flan sülalesine kadar tanıyorum sjddjd
Ejderya Terbiyecisi
@omuluarkadas sanki vaktin var da ben gelemem dedim sana
omuluarkadas
@Degisikbiradam bu konuyu burda konuşmayalim istersen