degisim
bazen kendimi çok yalnız hissediyorum yanımda her zaman benimle birlikte yürüyecek bana destek olacak ve en önemliside çok sevecek birini istiyorum çok mu sey istiyorum ki acaba.

Yorumlar

Gerekovic
hayir da biraz nadir bulunan bir sey istiyorsun gibi.. İnşallah bulursun aradığını
degisim
benimde pek umidim yok zaten onumarkamsobee :)
Gerekovic
sen yine de umudunu kaybetme :d
robinhood
yanınada zeki yakışıklı zengin yetenekli birisini verelim
Gerekovic
hepsi bir arada biraz sey oldu sanki @robinhood ...
ylmzzz
bence cok birsey istemiyorsun aslında bir cok insanin istediğini istiyosun sözde herkes ayni şeyi istiyor uygulamada sorun var.
anonim
ahh ah biz de istiyoruz yavrum ama görüyossun ki olmuyo. olsa da g*tümüzde patlıyo böylesine saçma bi devir
degisim
senden boyle bisey isteyen oldu mu acaba robinhood?
degisim
aynen ylmzzz ama bu kadar cok insanin istemesi ve olmamasida tuaf:)
degisim
sende haklisin anonim bayan:)
eftandise
@değişim üzgünüm ki bro çok şey istiyosun. @robinhood öle bi şeyler varsa ben de alabilir miyim??
robinhood
baska isteginiz varmiydi kizlar
degisim
senden kim ne istedi simdi robinhood kendi kendine triplere giriyosun :)
Gerekovic
valla ben uyku istiyorum @robinhood
robinhood
bide biz triplere girek durduk yere hep siz mi gireceksiniz yaw
degisim
erkegin triplisi de hic cekilmiyo yalniz yahu haberin olsun robinhood :)