lipstickk
lipstickk
2 yıl
önümde bir soğuk bira, kültablasında sonunu getiremeden kendi kendine sönen bir yığın mentollü sigara, tuzlu fıstık ve fonda zeki müren& #39;den "sen kimseyi sevemezsin" keşke kimseyi sevmeseydi. ben buna da razıydım... ama o başkalarını sevdi, hepsini çok sevdi, bir beni sevemedi. eski sevgilisi saçlarını kesip hediye etmiş buna; saklıyormuş... bana anlatıyor bunları... bilmiyor onu ne kadar sevdiğimi, ulan bu beni öldürüyor, nasıl dayanılır nasıl mücadele edilir?.. ağlamaya dahi mecalim yok, acizliğimi oturduğum yerden seyrediyorum. elim ayağım boşalıyor su bardağını dudaklarıma götürecek gücü dahi kaybettim. neden böyle bir aşka düştüm kimsenin canını yakmadım ki ben...

Yorumlar

Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
neden söylemiyorsun sevdiğini? niye bir sürü kız olana kadar sustun ?
worlaq
worlaq
2 yıl
gidip onu ne kadar sevdiğini söylemelisin eğer ki seni reddederse en azından bu kadar acı çekmezsin ve söylediğin için rahatlamış hissedersin
zorakimuhendis
kızların alkol almasını tasvib etmiyorum.kimse kullanmasın zaten de kızlarda olunca fatal veriyor beyin .çocukken gece çöp attıktan sonra üzerime höykürerek sarhoşun biri yürümüştü o gün bu gündür hafif tırsıyorum.ama asıl problem höykürerek yürüyenin kız olduğunu hayal etmemle başlıyor.çok komik oluyor lan:daklıma geldikçe istemsiz gülüyorum walking dead dsafgfa
zorakimuhendis
bu arada şarkı çok hoş ben de açtım dinliyorum
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
ovv bu arada bu şarkı tam dertlenmelik sanki.. neyse ben dinlemeye gidiyorum..
bylazim
bylazim
2 yıl
İnsan sevdigi kadar acı cekiyo emin olun.
ben bi kızı sevdim ilk defa aşık oldum
4 sene dile kolay ..
bakmaya ulan dokunmaya kıyamadım ..o gitti 2 gün sonra ben samsuna gelir gelmez sevgili buldu kendine sarmas dolaş fotoğraflar mide bulandırıcı insanlar..
olan kime oldu ? bana
gerçekten sevmeyin kimseyi abicim sevmeyin.
şükürki o milletten kurtuldum tüm türklerinden kurtuldum yaşamayan bilmez bunu çok anliyom seni arkdsm
insallh hayırlısı olur .
mihrimah
mihrimah
2 yıl
git ve o beyinsize ne hissettiğini anlat. bırak içindekiler havaya karışsın. bu yükü artık kendin taşımamalısın. söyle ve her şeyi ona bırak. çünkü sen böylece en azından elinden geleni yapmış olacaksın.