malifalitiko
adıyaman da ; annesini,babasını,eşini, iki evladını ve 19 akrabasını kaybeden askerin cnntürk ekranlarında verdiği röportaj da kurduğu cümle özetliyor her şeyi : "söyleyecek çok şey var ama konuşacak kimse yok"
malifalitiko
2 gündür hatay'ın kırıkhan İlçesi'ndeyim. bu acının tarifi yok. gördüklerimi yaşadıklarımı asla unutmayacağım.
malifalitiko
omudedikodu, nokia markası gibi veya anadolu'nun batıya göç vermiş ; covid zamanında değerleri anlaşılmış köyleri gibi. şuan sessiz sakin terkedilmiş bir kasaba gibi olabilir ama ben inanıyorum ki eski hareketliliğine yeniden kavuşacak
malifalitiko
burası volkanik patlama sonucu terkedilmiş kasaba gibi. toprağı çok verimli ve değerli, fakat o güzel insanların hepsi terki diyar eylemiş görmeyeli
malifalitiko
malifalitiko
ölümcül motosiklet kazasının ardından yine yeniden buradayım. İkinci bahar dedikleri şeyden. vay be kaç yıl geçmiş..
malifalitiko
vizelerde tut önce beni yerlerde sürükle, dönem uzasın boşver bu benim için bir zevk, not dünyam ffengarenk bu daha hiç birşey, korkma benden sal finalleri hocam dediğim anda büt banaaaağğ
malifalitiko
sayın dedikocular başıma komik bi olay geldi paylaşayım dedim :)

bugun 21:00 da reklam olmasın meydanda büyük yazanesi bulunan firma ile memlekete yolculugum vardı koltuk numaram 1 :) otogardan hareket ettik meger otobüsün muavini işten çıkmış kaptanın başı sıkışık dedi bana delikanlı gel hele. gittim muavin koltuğuna oturdum dedi şurada ki kağıtları al bakim hangi yolcu nerede inecek baktım soyledim dedi anlıyorsun bu isten al şu rezervasyon kağıdını git yolculara sor nerede inecekler ona gore yaz :) aldım başladım yolcuları gezmeye orta sıralardan bi aile var servis ile beraber gelmiştik gordu beni dedi televizyonlar neden çalışmıyor ? abi dedim bilmiyorum bende yolcuyum beraber geldik servis ile :d daha ilerilerde su isteyen oldu kulaklık isteyen oldu eglenceli is ama bi kere giriştim ise insallah kusan falan olmaz ha bu arada bilet parami geri verdi şoför suan muavin koltuğunda ikram olarak dağıttığım dondurmalardan geri kalanlarını gömüyorum :d hani dinlenme tesislerine girince muavinler mikrofonu yer gibi tutup ne dedikleri belli olmadan mirildaniyorlar ya bende aynısını yapacam :d *etro turizm hayırlı yolculuklar diler efendim saglicakla kalın :) 🚍