Kadın Erkek Popüler
9 Bugün arkadaşlar gelecek ve ben dün ilk defa, gelecek misafirlere ikram etmek için kurabiye ve poğaça yaptım. Nasıl olduğu tartışılır ama malzemenin heba olmasını istemem. Ders olsun diye annem internetten bakta yap dedi çünkü 'ben internetten bakarak yaparım herşeyi anne, merak etme' demiştim. Ödetti diyebilirim, haklı olarak. Dersimi aldım :) Ve anladım ki yemek yapmak sanat ve beceri istiyor. Allah'a emanetsiniz.
3

Bu hoca denen beyinsiz sürüleri bizi terabytlık harddisk sanıyolar galiba. 50 sayfa not çalışın geçin diyolar bin kelime varsa 800 ü eser yazar bilgisi gelde ezberle.. böyle tiyniyetsiz herifler var oldukça bu biz daha çok batıya özeniriz adamlarda eğitim şöyle böyle diye.

14 içimde dökmek istediğim çok şey var ama sözcükler ile ifade edecek durumda değilim şuan o yüzden sözlerime şöyle devam edeyim.Geldik, Gidiyoz ahali demleyelim bir çay bu gece de neşemiz yerine gelsin...iyi geceler omüdedikoducular...
0 Daha önce de buraya yazdım ne tanıyan ne gören var İbf'de Göztepe atkılı çocuk diye bahsetmiştim artık otobüste de karşılaşmıyoruz onu çok özledim ona bakınca gözlerini kaçırmasını umursamaz tavırlarını gerçekten özledim Göztepe atkısı üzerinde parkasıyla kışın uğruyordu okulu da önemsemiyor artık neredesin be kızıl sakal sınavlara geliyor musun acaba ne okuyorsun kimsin seni bulamıyorum seni özlüyorum :( Biri yardım etsin artık :(
7 Ben üşüdüğümde midem bulanir. Farkina varmadan üşümüşüm. İğrenç bi durum. Finaller de iğrenç değil mi? Uyumuyorum ama ders de çalışmıyorum. Ayrıca sevgili dedikoducugum önceki mesajımı da yayınlamadin ayıp ettin. Aman ya nolursa olsun nesenizi kaybetmeyin. Olsun geçsin biz hep gülelim.
3 Belki de sınava döneminde değilsiniz, belki de zihniniz böyle düşünmenize neden oluyo. Bilemezsiniz. Çok takmayın kafaya, zorlamayın kendinizi, CC hepimize yeter. :)
6 Finaller mi bitti ben mi bittim anlayamadım hayır bari güzel geçseler eyvallah yani.
11 An itibariyle görüşemeyeli otuz dokuz gün oldu. Ama artık bitsin istiyorum ne 40 yıl gibi 40 gün, ne yokluğunun 41 kere maşAllahı var demek istemiyorum. Ben sınavlardan o maddi durumlardan ötürü gel git yapamadı. Ankara'ya gidemedim la lı cümlelerim yerini da ya ve de eeeelli demeye bırakacak veyahut mendil derken e leri uzatacağım işte onun gibi bir şey yani o kadar uzun süredir sadece Samsun'dayım. Gerçekten özledim sevdiğimi. Hatta bir ara özlemden nefes alamıyorum sandım ama samsunun havasından olduğunu anlamam uzun sürmedi, Hüsnü tahlil yapmaya gerek yok bildiğin nem la bu dedim kendime o değil de bak gene yaptım la dedim içim cız etti :(
9 Sinirli iken söylediğim cümlelerden ben değil sinirim sorumludur. Teşekkürler 😂
7 Arkadaşlar uzem ingilizceden büt yolu göründü bana sorularn fotoğrafını çeken biryerden bulan varsa atabilirmi?
Dipnot:ingilizcem berbat:((