mizacimsert
mizacimsert
arkadaşlar o kadar çok yalnız insan varken insanlar neden bu kadar yalnız. yalnız olan insanlar olarak gece saat 00.00'da ömürevleri iskelesinde buluşup atlayalım. dünya yalnızlıktan kurtulsun. ne diyorsunuz?

Cevaplar

anonimtes
anonimtes
yalnız olmak o kadar da kötü bir şey değil bence
zappingdegilsapping
zappingdegilsapping
madem bir araya gelip iskeleden atlayabiliyosak yalnız değiliz mi acaba 😅 error error
anonim
anonim
yalnız da yürünür bu sokaklarda...
onumarkamsobee
onumarkamsobee
ölmeme ihtimaliniz de var. olmadi sanki bu :d bir de bak azmettirici olma durumun var..
dislananmuhendis
dislananmuhendis
yanında kim olursa olsun her insan bir parça yalnızdır
poseydon
poseydon
samsun ömüreglerinde bulunan iskelede toplanan yalnızlar toplu intihar girişiminde bulundu demezler mi?😄😀
free
free
atlayın atlayın. biz sizin yerinize de yaşarız...
anonim
anonim
yalnızlık paylaşılmaz, paylaşılırsa yalnızlık olmaz 😉
mizacimsert
mizacimsert
@donantes @zappingdegilsapping @anonim_bayan r yaparak hüsrana uğrattınız beni.
mizacimsert
mizacimsert
@onumarkamsobe ölmezsek sık kafamiza reis daha ne diyim :) @poseydon derler gülüm derler :) @free bakarsın bizden önce orda olursun biz atlamadan :) @anonim_bay kitabın ortasından konuştun eyvallah
free
free
önümüzdeki bin yıl boyunca öyle bir planım yok bro :))
onumarkamsobee
onumarkamsobee
yahu yapma etme. acimasiz bir psikopatim. sıkabilirim. ama bence ben oturur size dogrusunu anlatir, tekrarlattiririm veyahut da sizle atlarim. bu yaz sicaginda atlamak disinda sizi uzaktan izleyecegimi sanmayin sakin 😂😂
mizacimsert
mizacimsert
@onumarkamsobe baktın ben boğuluyorum çaktırmadan kurtar ;)
nar
nar
duruunnn ben gelmeden atlamayınnn
onumarkamsobee
onumarkamsobee
yüzme bilmiyorum desem inanir misin? :d bu arada bir "e" daha eklemen lazim sonuna. yoksa bildirim gelmiyor :d
mizacimsert
mizacimsert
@nar bu defa olmadı bi daha ki sefere seni özel davetiyeyle çağırırım artik :) @onumarkamsobee aramizda 1 e'nin lafi mi olur :)
nar
nar
@mizacimsert aa aşk olsun be neyse peki madem sert mizaçlı bay :o
onumarkamsobee
onumarkamsobee
o kadar ugrasiyorsun diye dedim ben. yoksa cogu kisi bana @oas yapar. yorum begenmelerinden anlarim ben :d
mizacimsert
mizacimsert
@onumarkamsobee daha iyi gibi duruyor @oas deyince bi anda aklıma hitler selamıyla karışık orangutan sesi geldi alakayı bende kuramadim ama sanirim icimde hayvanat bahcesi olabilir :)
onumarkamsobee
onumarkamsobee
keyfine kalmis da "ok" diyesim geldi :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
yanlış anlama orangutana nasıl bağlandığını pek çözemediğimden :/
mizacimsert
mizacimsert
@onumarkamsobee onu ben de çözemedim oas deyince bi anda aklıma geldi
onumarkamsobee
onumarkamsobee
ilginç.. mesela bir yerde direkt olarak osman ali mert gibi isim kısaltması sanmışlardı. evet ben erkek sanıldım :d biri de oasis grubu diye düşünmüştü ama orangutan ilk :d
mizacimsert
mizacimsert
@onumarkamsobee benim farkımda bu naparsın :) neyse ben sustum.
onumarkamsobee
onumarkamsobee
tamam ben de sustum o zaman