neutron
neutron
18 gün
üstad
scarletwitch
scarletwitch
19 gün
black friday bittiğine göre fakirler çekilsin de alışverişimizi yapalım
neutron
neutron
2 ay
öncelikle herkese selamun aleyk. bugün hayatım boyunca çaresiz kaldığım anlar top3 listesini zorlayacak bir olayı anlatıcam. dersten çıktık. @designer ile çaylanıyoruz. boğazım gıcık yaptı diye aldım bir sürü pet şişe boğazım tıkandıkça içiyorum. e o kadar su içmeye gel zaman git zaman tuvaletim geldi ama gitmeye erindim. dedim olum tutarsın nolcak. bindim r11'e. e güzel bir şeyim yok. indim, bindim tramvaya ama ben gidiyorum yavaştan. neyse dua ediyorum tutarsın oğlum aslansın oğlum yaparsın oğlum... subhanallah o nedir? milim kıpırdayamıyorum. dedim bu böyle olmayacak .daha çobanlıdayım meydana öpsen dayanamam. kafamda planı kurdum. belediyede inilecek, yeşilyurda gidilecek... bak bak çok zekiyim. dedim oh rahatız. *dın dın dın* *atakum belediyesi* sesi. çok güzel. ayağa kalktım, adımı attım. bismillahirrahmanirrahim! o nedir yarabbi. bir ağrı. bilimsel olarak idrar torbamızın %30 u dolunca çişimiz geldi sanırmışız ama ben kesin fullemişim off. ulan minik minik adım atıyorum daha duraktan çıkamadım. bilirsiniz o kız yurdunun yanından yeşilyurta inen yolu. o yolu hayatta gidemicem belli oldu.
gitmeyi bırak daha duraktan çıkamıyorum. allahım dedim beni neden bu durumla sınıyorsun. ciddiyim ama gülmeye başladım. etrafa bakınıyorum bir yer var mı diye dükkan işyeri vs. köşede bir işyeri gördüm. adam kapatıyor. içimden yetişmek istiyorum ama fiziksel olarak imkanı yok. sanki karabasanlı rüyadayım. abi dedim sanki böbreğini istiyorum adamdan öyle bir ses tonum var. dedim abi ya aç kapıları gireyim ya da beni göm şuraya bir rezillik çıkmasın. surat ifademi görünce dedi işte açarım kapıları hazırım dünden. mutlu sonla bitirdim sonuç olarak. trajikomik bir olaydı. 20 metre yolun gözümde 20 km ye çıktığı bu küçük anımı size erinmeyin gidin çişinizi yapın sonra rezillik çıkmasın diye anlattım. kanalıma abone olmayı unutmayın
neutron
neutron
3 ay
yine dostlarlayız ;)) @chiko @malifalitiko @nincakaplumbaga ben ve çeken @mimarlique ... ;);) @database ve @degisikbiradam kadraja girmek istemedi neymiş bir kare bu kadar adam kaldıramazmış pehh ;))
neutron
neutron
3 ay
bir ilahiyatçının dramı (:
neutron
neutron
3 ay
dedikoduya geri dönmemi isteyenler be like
neutron
neutron
5 ay
erkek adam squat değil vukuat yapar dediler bilin bakalım kim birazdan ne yapacak
neutron
neutron
5 ay
@chen @limos anlık atmışlar bana ifşalıyorum
neutron
neutron
5 ay
arkadaşlar biri paü'ye otomobilin icat edildiğini ve adamların artık bu işi allahu ekber seviyesine çıkardığını incitmeden söylesin :'(
neutron
neutron
5 ay
öncelikle ben ''neutron''. eski sitede profil vs. çok önemli olmadığı için neutron adını kullanmaya başlamıştım. yalnız yeni sistemde daha şirin ve çocukken en sevdiğim pokemonun adını almak bir hoş göründü. isim değişikliğini tüm dedikodu ailesine bildirmekten bir şey duymam normal bir şey yani :d
neutron
neutron
5 ay
yaa omüdedikodu... nereden nereye...
neutron
neutron
5 ay
aranızda sinoplu varsa bana sinopta nerde iniyorsak artık bilmiyorum hamsilosa ne ile yani hangi araçlar ile gidebileceğimi söyleyebilecek var mı?
neutron
neutron
5 ay
of o neydi öyle ya eskiden. yazıyoruz, bekle bekle... adonun keyfini bekle :d şaka bir yana adamın zamanından da çalıyorduk baya baya. eskiden hayat çok zordu. nasıl yaşıyorduk o zaman unuttum gitti bile. zor günler atlattık. lakin güneşli güzel günleri gördük :d
neutron
neutron
5 ay
1 ay sonra yaz okulu başlıyor. başıma iş gelmeyecekse... vallahi öz le dim :(
neutron
neutron
5 ay
reklam nerde adonun acil para kazanması gerek. reklam istiyoruz ado gel bizi aalll :d
neutron
neutron
5 ay
sözlükte emoji kullanılmaz arkadaşlar. ilk amaç konu hakkında bilgisi olmayan insanlara bilgi vermektir. goygoyu timelineda yapabiliriz bence. sözlük kültürü oturtmak fena olmaz
neutron
neutron
5 ay
herkes profil fotoğrafını değiştirmiş. bense değiştirmedim ama ufak birkaç değişikliğe gittim. ayrıca hala sosyal medya gibi mi yoksa eski format yazmaya devam mı emin değilim. alışma dönemi mazur görünüz
neutron
neutron
5 ay
tivitırı bu kadar aktif kullanan ben vallahi burayı daha çok sevdim. mu az zam! ölene kadar bu sitedeyim ahaha:d
neutron
neutron
5 ay
sözlük olayını şu an keşfettim umarım istediğim seviyede olur o format
neutron
neutron
5 ay
fikir vermek adına söylüyorum aşağıdaki bildirimler barı siyahtan farklı bir renk olursa site daha sıcak olabilir. yanlış mıyım
neutron
neutron
5 ay
admin bey ne yapıyorsunuz it's big change huhh