Sanatçı
geçen hafta akşam üstü bowling oynamaya gitmiştik, bowling çıkışı, 2 erkek 2 de kız gördük, erkeklerden birisine rica ettik toplu fotomuzu çektiler, ondan sonra herkes dağıldı neyse baktık o 2 kız ve erkek volkswagen jipine bindiler bizde kuzenle bmw deydik, neyse volkawagen jipinin arkasını açık sanıp o arabadakileri uyardık, sonra arabadaki erkekte onun kamera olduğunu söyleyince şaşırdık, sonra gidiyoruz otobana çıktı o erkek geldi bizi solladı yanındaki kızlara artistlik yapacak ya zengin züppesi, sonra benim kuzen güldü, dedi senmisin artistlik yapan taktı vitesi 6 ya, bmw yle bastı 160 a o jipi imkanı olmamasına rağmen arkadan geldi solladı sonra elle salladı bunlara biz bi koptuk, o mal baka baka kaldı... sjsjsjsj
ucuncunesilsaglikci
bir hafta öncesine kadar çok sevildiğinize emin olduğunuz ve çok sevdiğiniz biri olduğunu düşünün. kendi sevginizden çok onun sevgisinden eminsiniz o derece. sonra ikinizle alakalı olmayan bir sebeple ayrılmak zorunda kalıyorsunuz ve çok üzgünsünüz. hem çok sevip ayrıldığınız için hem de çok sevdiğiniz o insanı üzdüğünüz için. normalde bir acı çekecekken onu üzdüğünüz için üç kat fazla acı çekiyorsunuz, kahroluyorsunuz resmen. sonra bir akşam arkadaşınızla uzun uzun konuşurken bu çok sevdiğiniz insanın zamanında yaptığı ve sizin affettiğiniz yanlışlarını bu yaptığı da çok saçmaydı diye anlatırken aslında o olaylarda yalan söylediğini fark ediyorsunuz, sonra bu olaylarda bulunan bir kıza mesaj atıp işin doğrusunu öğrenmek istiyorsunuz. kızla konuşunca öğreniyorsunuz ki sizi aldatmış. tüm parçaları bir araya getirip baktığınızda da gördüğünüz şey bir değil iki değil tam üç defa sizi aldatmış. çok sevdiğinden emin olduğunuz o insan yapmış bunu. diyeceğim o ki kimseye ama kimseye insan aşktan kör olmuş gözlerle bakmamalı, evet çok sevebilirsiniz köpek gibi sevebilirsiniz; ama mantığınız asla devredışı kalmamalı. ben mantığımı kullanmam gerektiğini çok geç ve çok ağır bir şekilde öğrendim ve tecrübeyle sabitledim.
karakutuu
okullar tatil eşimi baba evine görürdüm döndüm yemek felan hazırlamak gelmiyor içimden gece 4 olmuş uyuyamiyorum sabah kalkıyorum bomboş ev kahvaltı yapmadan çıkıyorum kombiyi de kapattım bir bardakla 4 gündür çay kahve içiyorum bulaşık çıkmasın yatak odasından başka yere girmedim ortalık dağılır toplamak zorunda kalırım yatağı da toplamıyorum nasılsa akşam tekrar gelip yatcam 4 gündür aynı pantalon kazak dolaşıyorum hiç dışimı fırçalamadım yani tek başıma çok depresif olduğumu farkettim yanlızlığa alışık değilim okullar açılır inşallah 1 hafta daha dayanırım sonrası korkunç
dobarlanamıyom bıragcam gendimi
dün akşam birinin, birisiyle maçı vardı. normalde futbolla aram yoktur ama denk geldim, yemek yerken biraz izledim.
dikkatimi bir şey çekti, kamera yukarı çıktığında turkcell'in logosu ile birlikte "türksporu" yazmışlardı.
oyuncular içerisinde ancak bir tane türk ismi duyabildim. kamera taraftarlara yakınlaştırıldığında şok oldum; taraftarların olduğu yere file çekmişler.

şimdi sizlere soruyorum, türk futbolu bu mu? türk sporu bu mu?
quaevocatur
maddi durumumdan dolayı şuan kalmakta olduğum kampüs pansiyon dan kyk yatay geçiş yedek sıramın 1 kişi kalmasıyla ara dönemde kyk yurduna geçmek zorundayım(evet karadeniz çıksa bile:( ). 4 kişilik oda kahvaltı artı akşam yemeği 700₺. 2.dönem için devralmak isteyen olursa aylık bedelin bi kısmını da ben karşılayarak devredebilirim.
yolyordam
bu akşam gelecek kaygısından göğüsüm sıkışıyor, nefesim daralıyor.
karakutuu
bizim yurtta bir cocuk vardı sevmezdim kendisini ilk taşındık yurda benimle aynı bölümde okuduğunu öğrendim tebrik ettim oda bu bölümü istemiyordum çalışacağım seneye bir daha gireceğim felan diyor küçümsüyor bölümü sevmemiş yanlışlık yapmış istanbulda bilmem ne güzel okulunda okumuş söyle ingilizcesi varmış ütü getirmiş kendine gömleklerini utuluyor akşam 11 de uyuyor oda kapısı çarpıyorlarmış ayakkabılarını hergun boyuyor birgün biri üstüne biri basmış yanlışlıkla geri dönmüş temizlemiş o yüzden geç kalmış sövüyor basana nasil böyle bisey yapabilir diye kendi kendine konusuyor yani cocuk benim eziyet olarak gördüğüm bir ruh haline sahip bunu sahile çağırıyoruz ben ders çalışacağım siz bana engel oluyorsunuz diyor gülüp geçiyoruz neyse 1. donem sonu geldi notlarına bir bakayım dedim (ben ders çalışmam son güne bırakırım daha önce anlatmışımdır )bu cocugu bölüm birincisi diye hayal ediyorum notları benden kötü sınava girdi polislik gardiyanlık lise kpss işte üniversite hepsi başarısız yani bu kadar çalışma konuşma artistlik bu hava noldu bide not felan da vermiyor çakal sadete gelelim geçen karşılaştık bununla hayattan hic ders almamış yine yükseklerden uçuyor böyle samimiyetsiz bir merhaba dedi napıyorsun felan zamanım yoktu sonra ararım dedim konuşuruz .
karakutuu
siz akşam gelen telefonları açmaktan korkarmisiniz ? ben korkuyorum. özel numara değil ailenizden biri arıyor hemde saat 11 de 12 de 1 de farketmez bir yakınınız arar size en yakın kişi olur bu sonra sorar otobüs var mı? var dersin noldu ki ? korkmana gerek yok önemli bisey yok gelmen lazım der. sonra kalkar gidersin ya duvar kenarına çekilip ağlayan insanlarla dolu bir eve gidersin ya bir hastahanenin yoğun bakım ünitesinin önüne şimdi ankaradayım hacettepe önünde. daha kötüleri de var bir arkadaşımı kardeşinin ayağı kırıldı diye çağırdılar. korkun telefonlardan açmayın tedirgin olun . telefonu kapatınca ağlayın gittiğiniz yerde guclu olmak zorundasınız.
karakutuu
hırsızlık yapanın elini keseceksin . osmanlıda 600 yılda sadece 6 hırsızın eli kesilmiş . şimdi olsa 1 kişinin bile kesilmez üstelik her yer güvenlik kamerası yakalanacağını elinin gideceğini bile bile kim hırsızlık yapar? 6 ay yat paşalar gibi baksınlar sonra elini kolunu sallaya sallaya çik. adam öldürene 15 yıl ceza 8 sene yat dışarıdasın evliysen pembe odan bile var. adam sarhoş olsun araba başına geçip görev başında polisi ezip öldürsün anası babası para babasıysa 5 yıl bile yatmaz fakir fukara da bir horoz ezse ömür billah çıkamaz. lanet olsun böyle adalete böyle sisteme. istemiyorum demokrasi insan hakkı da istemiyorum gelişmiş devlet olmak da istemiyorum . ben sabah kadına sağa sola sıkıp adam öldüreni elinde pompaliyla katliam yapıp korunan katile akşam darağacında sallanırken görmek istiyorum.
Yepisyeni
İyi geceler sanal arkiler
hiçbirinizi tanımıyorum ve bu bana burada rahat olma özgürlüğü veriyor. saçma sapan şeyler yazarsam bu yüzden
bu sefer de beni üzen bir davranıştan bahsetmek istiyorum

değer verdiğiniz birisi sizi kıracak bir davranışta bulunuyor. sonra siz de yapıcı olmak adına bunu iletiyorsunuz. çünkü bana göre doğrusu budur. söylenmelidir ki tekrarlanıp sizi tekrar kırmasın ve birikip istenmeyen sonuçlar doğurmasın. yahut sizi içten içten yemesin. bu sebeplerle paylaşırsınız ve nankörsün cevabını alırsınız. karşınızdaki size ne kadar değer verdiğinden, sizin için yaptıklarından, fedakarlıklarından bahseder. ve hatta lafı hani biz iyiydik, buna mı alındın'a getirir.

İşte bu davranış beni deli ediyor. evet seni seviyorum ve evet bu beni kırıyo. akşam akşam yıllar evelden söyleyemediklerim içime birikti. karanlık sokakta tek yürürken ve ayın güzelliğine hayranlık duyarken duygusallaştım

velhasılı omü dedikodu sakinleri, siz böyle yapmayın. sevenler de alınır
ve bu muhabbetin karşı cinsle olması gerekmez. arkadaşlarınız ve hatta ailenizde de içinde biriktirenler olabilir. olgunca konuşulacak insanlar olmaya çalışalım
sevgiler :)
ozlem
akşam olsada gitsek bu arada yasak elmayı izleyen varmı çoookk heyecanlı bu akşam çerezinizi çayınızı hazırlayın
ikarus✨
thor nerde ya? soru cevap yok mu bu akşam? bi konuda karar veremedim, hemen sorup seri bi şekilde cevap almam lazım???
karakutuu
akşam yatarken hafta sonu nasılsa saat 11 e kadar uyurum diye yattım ama vücudum nasil alıştıysa sabah 6 ya 10 kala uyandım. acayip kötü bir durum ses çıkartmak da istemiyorum bir süre tekrar uyurum diye bekledim ama olmadı haberleri okudum oyalandim sosyal medya felan baktım daha 15 dk geçmiş ne yapsam saat 9 olmadı kahvaltıyı hazırladım sadece sıcaklar kaldı patatesleri doğradım suyun içine yumurtayı koydum çay demledim peyniri kestim zeytin domates felan hepsi hazır mutfakta ses yaptım belki eşim uyanır diye ama yok 1 saattir bekliyorum uyandırsam sovet acaba
Eleni
saat akşam 9 sularında yaşanan bir olaydır.

evde otururken polis sireniyle ayaklandık. binanın önünde duran polis araçtan inerek binanın kapısına yöneldi. yöneldikten en az 2 dk sonra tekrar araca binip sokağın köşesine doğru ilerledi ve tekrar dönüş yapıp binanın önünde durdu. az çok duyulan seslerden sesi genç olmayan, yetişkin veya yaşlı olduğunu düşündüğümüz bir şahısla diyalog haline girdi. polis diyalogta şikayette bulunulduğunu ve şikayet eden kişinin kendisi olup olmadığını sordu. verdiği cevabın net anlaşılmadığı şahıs polisin "binanın kapısını açamadık." cümlesine "zillere rastgele basarsanız kapıyı açan olacaktır" dedi. diyaloğun ardından yaklaşık 5 dk sonra kapımız çalındı. hem durum karşısındaki şaşkınlığımız, hem de saat gerekçesiyle ben içeri geçtim ve kapıyı erkek arkadaşım açtı. polis aralık kapıdan evi süzerek "evde sizden başka biri var mı?" sorusunu yöneltti. erkek arkadaşımın "kız arkadaşım var" demesi üzerine "perdeleriniz neden açık?" sorusuna maruz kaldı. evin perdeleri stor perde olduğu için açık olan pencerelerin neden olduğu esinti stor demirlerinin duvara çarpıp durmasına ve sürekli olarak tekrarlanan rahatsız edici bir sese neden oluyor. bunu aynı şekilde açıklayan erkek arkadaşıma şikayet geldiği ve komşuların perdelerin açık olmasından rahatsız olduğu, perdeleri kapatmamız gerektiği söylendi. burada değinmek istediğim birkaç konu olacak. bunlardan ilki hava sıcak, perdeleri açık bırakmak en doğal hakkımız. perdelerin sürekli çarpma sesine katlanmak zorunda değiliz. daha da önemlisi evde yanlış olan hiçbir şey yokken rötgencilik yaparcasına evimizin içi göründüğü için şikayette bulunulması söz konusu olmamalı. ne polise böyle bir durum için şikayette bulunması söz konusu olabilir, ne de polisin ciddiye alıp da kapımızı çalması. kimsenin yobaz düşüncelerine katlanmak zorunda değiliz, kimse katlanmak zorunda değil. yapılan şikayete özel haneye tecavüz suçuyla karşılık verebiliriz. bizim perdelerimiz açık olabilir ama kimsenin evimizin içine bakıp da hanemize burnunu sokmaya hakkı yok. özel hayatımızın gizliliği sırf perde açık diye kimseye özelimize gözünü yumup ağzını açıp dahil olma hakkı tanımıyor, tanıyamaz. gülünesi aptalca bir olay ve bu olayı yaşamamıza sebep olan yobaz insanların en kısa sürede yok olması en büyük temennim.
Forseti
güzel bir akşam üstünden selamlar
Le Petit Mami
yağmuru özleyebileceğimi bilmiyordum. dün akşam deliler gibi yağmurun altında yürüdüm, koştum, müzik dinledim.
kelebeketkisi
allahım herşey benim başıma mı gelir ya. İnsanlar sanki sabrımı deniyor. dün akşam bilet aldım samsun'a gitmek için. metrodan (mecburi olarak çünkü başka firma yok!!!) ve bilet sadece kalemle yazıldı kaşe basıldı. bende ne olur ne olmaz diye int baktım. bie baktım ki erkek yeri görünüyor yanı da dolu üstelik erkek olarak..adamı aradım güzel güzel anlatıyorum he. bakın diyorum internetten bilet yerime baktım erkek görünüyor yanıda dolu. sorun çıkmasın diyorum bana diyor ki nasıl görüyorsunuz erkek olduğunu. diyorum her zaman görünüyor zaten. bana gene diyor siz bilmiyorsunuz.bağırmaya falan başladı telefonu kapattı. benim sinirler tavan tabi..dedim sen görürsün. kontrol etmek için, bende müsteri hizmetlerini aradım. dedi adınıza bilet yok..adamı geri aradım dedim sen ne diye kapatıyorsun telefonu..birşey anlatıyorum dinlemek zorundasın.birde diyor mubarek ayda sinirlendirmeye mi aradın..lan adıma bilet yok diyorum gerizekalı ya. salak birde telefon kapandı ben kapatrmadım diyo. dedim adıma bilet yok müsteri hizmetleri öyle dedi. burda boş görünüyor koltuklar diyor sen nerden görüyorsun erkek oldugunu..delirecem ya.. geri yine kapattı. ne var ne yok her yeri aradım..ilk defa birini bu kadar çok şikayet etmek istedim yani...hala yazarken bile sinirleniyorum 😠😡sonra geri arıyorlar sorun neydi falan diye. şunu baştan doğru düzgün konuşsalardı nalet insanlar
yolyordam
ikarus✨
bir arkadaşım var, sürekli iletişim halinde değiliz ama garip bir şekilde ne zaman canım sıkkın olsa bundan hiç bahsetmediğim ve bilmediği halde bana "iyi misin, her şey yolunda mı" diye mesaj atıyor. bu akşam yine aynısı oldu ve bu sefer "nasıl olduğunu, nasıl hissettiğini senden başka bilen var mı?" diye bir soru sordu. açıkcası bu soru bende soğuk duş etkisi yaptı. çok doğru ve mantıklı bir soru. düşünmeye başladım, nasıl olduğumu gerçekten benden başka bilen biri var mıydı...
Zeze
hep büyük, boş bir alanda saçma sapan şarkı söyleyip dans etmeyi hayal ederdim. geçen gün bi arkadaşımla buradaki çamlıkta akşam kimse yokken çantaları bir kenara fırlattık. şarkı söyleyip dans ettik 😅 diğer arkadaşımız bi çekim falan yapabilirdi aslında, unutmuş olsa ki o ana dair elimizde ne bir fotoğraf ne video var. ama olsuun o an benim unutulmayacak anlıklarım arasında çoktan yerini aldı bile 🙈💃🏻

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)