ateşli muhafazakar
geçen yine mikro dalga sinavindanyim full motivasyon girmişim sınava busefer kesin gecicem koridorda gozetmenlerin gözlerinin içine içine bakıyorum .hatta o güne özel ateş kırmızısı bı gömlek giydim yanıyorum anliycan
neyse sınava başladım .tam o sırada bizim pust hoca geldi ulan soruları yapmaya çalışıyorum bu keko şaka espri falan yapiyo kızlara yaziyo yarim saat bok var gibi çıkmadı siniftan lan okuduğumu anliyamiyorum en son arkadan yeni gelen bı çocukla kavga ettilerde gitti çok şükür. bence yaşlı insanları ülkeden ihrac etmeliyiz
iyikalplipsikopat
22.5 yilin ozeti

----0-5 yas:normal, mutlu, 4-5 yaslarindayken bazen bir kadinin gogusuyle yaptigi hos( :d ) tacizler disinda normal bir donem (tasinma1)

---.5-12 yas:mahallede dayak, asagilanma yasiyor, bunun disinda macerali, guzel bir cocukluk(tasinma2)

----12-14 yas: yeni yere tasinma etkisiyle hafif asosyallik , okulda ezilen fakir cocugu korumak ugruna onunla birlikte ezilmek, sonra cocuktan saglam kaziklar(arkadaslarla ara bozma, yalan soyleyerek somurme vs) yemek bunlar disinda normal mahalle arkadasliklari vs (tasinma3)
----14 yas: ilk defa ozel okula gidis, koca 1 yil boyunca asagilanma, itilip kakilma, 1 yil toplam 10 kereden fazla disari cikmayarak kirilan asosyallik rekoru, mayis sonu, haziran gibi sinifta tramvatik cinnet gecirme benzeri bir durum, normal bir sey yok, ilk sadist hayaller, nefret ve ofkeyle guclu oldugunu dusunmeler basliyor(tasinma 4)

----15-17 yas: ozel liseye derslere calisarak baslayis ve 2 ay sonra babanin anneyi aldatmasinin ortaya cikmasi, annenin uzuntusunu, cokusunu hicbir sey yapamayarak izlemek, babanin naralariyla sabaha dogru saatlerde uyanmak, sinifta onceki kadar olmasa da yasanan asagilanmalar, yavas yavas artan parasizlik, asosyallik, bunlar disinda 3-5 ayda olsa biraz spor, arkadaslarla 3 kere sinemaya gitmek, sanaldanda olsa asik olmak, sanata felsefeye parapsikolojiye ilgi duymak(tasinma 5)

---18 yas: bazi geceler bir gunde barlarda 3-4 bin lira yiyen, 3-4 ev parasi parayi 5 yildizli otellerde yiyerek tum kazancini tuketen babanin odemedigi 30-40bin lira paradan dolayi icracilardan kacarak dagin basi gibi bir mahalleye tasinma, acik lise, aylarca 0 disari cikis, asiri yalnizlik, arada gidilen internet kafe disinda aile ici haric 0 iletisim, bunlar disinda bir sure sonradan eski telefonla mesajlasarak bir parca huzur, dershaneye yazilarak bir parca insan yuzu gormek, ilk i n t i h a r dusuncesi: hayatim hep boktan olacak ygs lysden sonra olmek en iyisi(tasinma 6)

---19-21 yas: "ya zaten bir sey duzelmez hem olmadi okul bitince intihar ederim" dusuncesiyle baslanilan okul, cogu derste basarisizlik, okul disi 0 iletisim, asosyallik, bunlar disinda biraz spor, kizli erkekli ortama giris ve ardindan dedikodudan tanistigim canimdan bir parca, bir evladim gibi gordugum insanla tanisma(tasinma yok)

----21-suan: canimdan parca insanla harika bir yaz tatili, tam hayata tutundum gibi derken tatilden 3-4 ay sonra babadan habersiz mahkemelik olmak, uzayan okula ragmen derslere kayit harci odeyip gitmemek, giderek artan intihar dusuncesi, giderek artan sapkin sadist dusunce ve hayaller, giderek artan her seye gulme alaya alma hali, icinden surekli kendini asagilama, nefret etme hali, anlamsiz umutlar hayaller...
----son durum:hayatimin ya son aylarini yasiyorum ya da artik inanmiyorum ama olmasi icin biraz ugrastigim bir mucize olacak ve para ile her sey hizla duzelecek...bunlarin ustune son 10 gundur ilk 3-4 gunu her gun, digerleri aralikli olmak uzere erkenden kaldirilip babamin zorla karsisina oturup pcden is yapmaya calisiyorum ki yapamiyorum ama gunde 5-6 saat sigara dumani icinde belim agriyana kadar oturuyorum, "kotu dusunursem kotuyu cekerim" e inanarak artik sadist sapik dusuncelerle vicdanimla mucadele etmeye calisiyorum ama her sey icin cok tukendim, neredeyse her gece(3/5 oran vereyim) olmek istiyorum, maket bicagiyla bileklerimi kesip kuvette oldugum bir intihari dusunuyorum.evet hicbir sey yasamadim ama bu kadari yetti, zaten yasasamda normal olmam cok zor , bu psikolojiyle eninde sonunda babam gibi kotu biri olacagimi dusunuyor bu yuzden hala iyiyken, ileride kimseyi uzmemek, aileme daha fazla yuk-umut olmamak icin intihari daha mantikli buluyorum, bence benim olumum ailem dahil her sey icin bir cozum olacak diye dusunuyorum ama bakalim istinaftaki dosyami bekliyorum 3 belki 4 ay daha sabredecegim, mucize icin cabalamama, ozen gostermeme ragmen her sey ayni kalir en azindan bir parca umut verecek bir sey bile olmazsa kesin net artik intihar edip huzura kavusacagim, yeteri kadar aci cektim, en azindan olumumun cogu seyi cozecegini bildigim icin icim rahat olacak


karakutuu
hayatimdaki en büyük hatamı anlatacağım size üniversitede 5. senem bıkmış usanmışım hayattan alttan derslere giriyorum tek motivasyonum omu dedikodu içimi döküyorum adminin yayınlarını dinliyorum millete sarıyorum en baba zamanlar neyse yengeniz ile sevgiliyiz o zamanlar kavga ettik aradaki 500 km nedeni ile olay saçma bir biçimde büyüdü ve iş ayrılma noktasına geldi normalde kavgalarda alttan alirim bu sefer almadım tamam lan sana mi kaldım dedim gurur yaptım ( ilişkileri bitiren nalet şey siz sakin gurur yapmayın geri dönüşü olmayabilir) aramiyoz birbirimizi ama sürekli takipteyiz foto felan koyuyor profile kıskanıyorum ama yazamıyorum 1 ay felan oldu normalde hiç önemsemem bende şekil tras olup ki bir erkeğe en az 6 puan katar siyah atletle gözlükle foto çekinip facebook a atıyorum profil fotoma koyuyorum hepsi de filtreli fotolar az buçuk da tıp vardır hani brad görse özenir yani o derece öyle 1 ay geçti eğitim kantininde benim canım kardeşim b. ile oturuyor sende çok bakıyon kendine bi aralar felan diye laf açıldı oğlum daha ölmedik elimi sallasam en az 3 4 tane düşer dedim buda hadi lan sana kim bakar dedi iş iddaya bindi o sırada sarışın bir kız önümüzden geçti bu kızın telefonunu al sana yemek ısmarlayacam diye arkadaş bana gaz verdi bende gittim kıza numaramı yazdim verdim istediğin zaman bana yaz konuşuruz dedim kız bisey söylemedi o gün akşama kadar bekledik yazmayınca ben yenilgiyi kabul ettim ve arkadaşa yemek ısmarladım ben hatun için profil fotoları atarken bu kızcağız da beni takip ediyormuş tabi aradan 1 hafta felan geçti ben kızı tamamen unuttum .birgün telefonum çaldı açtım merhaba dedi bir bayan sesi lan banka numarası da değil beni kim arar ki buyrun dedim konuşmak için aradım dedi bende hatunla atriyum heralde dedim beni bir arkadaşına arattı deneme yapıyor .kıza sen utanmıyor musun benim numaramı kimden aldın neden beni rahatsız ediyorsun diye başladım saydırmaya kız da salak deyip kapattı tabi . sonra whatsuptan profil fotosunu görüp tanıdım. hatun da akşamına özür mesajı attı sonra da kendimden utandım. aldattigimi düşünmüyorum ama yine de birgün bunu anlatmak istiyorum . ağzıma aicacagi kesin ama olsun bilsin vicdanım rahatlar elin kızlarına numara bırakmanın cezası numara veren eli kesmek değildir inşallah .
ikarus✨
bulaşık makinesini boşaltırken bıçağı dik bir şekilde ayağıma düşürdüm. yani bunun dünya üzerinde olma ihtimali nedir bilmiyorum ama benim o ihtimalin içinde olduğum kesin. nerde böyle abzürd bir ihtimal varsa kesinlikle benim başıma gelir zaten. çocukken de yemek yerken sandalyeden düştüğümde elimdeki çatal havaya fırlayıp sonra koluma saplanmıştı. ben bu olanları fizik kurallarıyla açıklayamıyorum kesinlikle. İlginç.
theseus
kuantum kuramı göstermiştir ki, durum kesin olarak belirtildiği ve uzay sıkı sıkıya sınırlandığı zaman, gerek hızda, gerek itim ve enerjide sonsuz bir belirsizlik meydana gelir.
#Heisenberg
ordinaryus
burada paylaşan olmamış ya da ben bulamadım.

omü 2019- 2020 akademik takvim
* lisans - önlisans bütünleme uygulayan birimler (tıp,diş,hukuk, veteriner fakülteleri hariç)

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

* lisans - önlisans bütünleme uygulamayan birimler (tıp,diş,hukuk, veteriner fakülteleri hariç)

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

* lisansüstü

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

* tıp fakültesi

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

* diş hekimliği fakültesi

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

* ali fuad başgil hukuk fakültesi

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

* veteriner fakültesi

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

* yabancı diller yüksekokulu

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

* uzem lisansüstü

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

* uzem ebelik lisans tamamlama

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

* uzem önlisans / lisans

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

* 2019-2020 eğitim öğretim yılı uluslararası öğrenci sınavı (omü-yös) başvuru, değerlendirme ve kesin kayıt takvimi

http://oidb.omu.edu.tr/sites/oidb.omu.edu.tr/files...

eliptik
selam dostlar..burayı çok özlediğimi farkettim. her mutsuz olduğumda burayı açar benden de mutsuzları varmış der şükrederim 😂😂 şaka şaka ama mutsuz olduğumda iyi geldiğiniz kesin 😊 hepinize iyi geceler 😊
👑Merry Andrew
hayat sakin ve yolunda gitmeye başladıysa kesin yakın zamanda bi işler dönecek demektir anladım bunu. hayatımdaki hiçbir sessizlik hayra alamet olmaz. hiçbir şey olmasa ben kendi kendime bir işe bulaşırım rahat batıyor ya. diğer tüm dertlerim yetmiyormuş gibi yine başıma saçma salak bir iş açtım. akıllanmıyorum ben yok illa bi b*ka bulaşmalıyım tabi içim rahat etmez 😒
Megalove
varyaaa artık kime güvenip kime güvenemiceğimi bilemiyorum artık neden derseniz arkadaşlarım deseniz ne zaman başı sıkışsa yanlarında oldum borç istediler verdim şu tarihte kesin dediler tarih geldi ses gelmedi maddiyat a okadar takılmadımda o borç içinmiydi dostluk gösterişi. sevdiğim kişiden ayrıldım ayrılmadan önce seni çok özledim seviyorum diyen bir gün sonra sebepsizce ayrılmak istedi neymiş efendim herşey eskisi gibi deilmiş 1 günde anlamış yani ne dostum ne sevdiğim kaldı herkes olmuş oyuncu kimse kimsenin kalbini kırmaktan korkmaz olmuş sonumuz hayrolaaa 😔
.
İnsanları yaftalamaktan vazgeçin artık. son günlerde ciddi manada daral geldi burda bana arkadaşlar. bilmiyorum burda çoğumuz keyfe keder takılıyoruz. birbirimizi incitmeden kırmadan şakalaşıyoruz diye düşünüyorum. kimse kimseyi sevmek zorunda değil elbette. ama karşınızdaki insana azcıkta olsa saygı gmsterin rica ediyorum. sorf burdaki muhabbetimden ötürü ben aylar önce sevdiğim işimden atıldım. çok üzüldüm ama nasip dedim. sesim çıkmadı. burdaki ortamı sevdiğim için hala burda birşeyler yazmaya, elimden geliyorsa yardım etmeye gayret gösterdim. motorcu olmaktan zevk aldım ve alıyorum da. ailemden kuruş para almadan kendi üniversite masraflarımı karşılamak için yaz kış demeden kuryelik dahi yaptım. ama yoruldum. ya yaşlanıyorum söylenen sözler atılan laflar zoruma gidiyor yada çok kırılmaktan iyice kırılgan hale geldim. burada ilk defa bu kadar uzun bir yazı yazıyorum çünkü tak etti artık. profilimi silip atma safhasına kadar dayandırdı bazı insanlar beni. yine de burdaki güzel insanların hatrına ses etmedim. hiçbir zaman kimseye karşı edebimi dahi bozmadım bozmamda. İnsanlarda artık öyle bir yargı oluşmuş ki bu motorcu kesin serseridir. yanlış! yalan! İftira! serseri olan adam motorlu yada arabalı da serseri olur. altındaki araca göre veya tipine göre serseri olmaz apaçi olmaz. önyargılarınızı kırın lütfen. takıldığım için gerçekten rahatsız olan biri varsa bana söylesin, sınırımı aştığım zaman durmasını da bilirim evelallah ;) darılmam gücenmem. dedikodu ailesini cidden seviyorum. İyiki varsınız..
OMÜ
merhaba, özel şartları olan fakülte ve myo hariç kalmak üzere her hangi bir belge istenmiyor. http://www.omu.edu.tr adresindeki kesin kayıt kılavuzunu inceleyiniz.
teyit
İlk sahte doların basıldığı tarihe dair kesin bir bilgi bulunmuyor. parada sahtecilik üzerine çalışan john s. dye tarafından 1880'de yayınlanan kitapta, 1860’lardan sonra bastıkları paralarla isimlerini duyuran thomas ballard ve charles ulrich gibi kalpazanlara yer veriliyor.
iyikalplipsikopat
ben ve aptal egom

1 aydir yazmiyorum 1 aydir kendimle daha barisik ve bir seyler yapmaya calismaya, "bir seyler yapablirim" demeye daha yakinlastim.degisiyorum kendimi taniyor kesfediyorum

yalnizken aciga cikan tum o guc hayallerim nefretim kotu tutkularim huysuz asik suratim karamsarligim kufurbazligim intihar egilimim komplekslerim iskenceli intikam hayallerim hepsi daha bir azaliyor arada acga ciksalarda eskisi gibi kalici olamiyorlar

sindirmeyi affetmeyi ogreniyor gecmisi defalarca dusunerek ust uste yasamiyor nefret yerine onarmayi duygular icinde bogulmak yerine hayati seciyor gibiyim

gelecek kaygisi, kendimi kesfedip gelistirememenin vicdan azabi, okulumun seneye uzayacak olmasinin ailevi baskisi ve psikolojimi tam duzeltmeye calisirken tek bir darbetle daha kotu hale getirme potansiyeli, yillarca yasadigim hayal aleminden gercek dunyaya gecmekte zorlanmam, icimde kendimi kanitlamak isteyen guclu oldugumu gostermek isteyen beni uzenlere aci vermek isteyem psikopat yonum falan olmasa yasam mukemmel diyebilirim

bir yanim sevdigim bir is samimi dostlar ve durust neseler eglenceler isterke n bir yanim yuksek mevkiler saygidan
ve korkudan ayakkabilarimi open koleler luks yasam propagandalarla yalanlarla insanlari yonlendiren bir guc istiyor icimdeki iyiyle kotunu vicdanliyla vicdansizin tutkuluyla vicdanini secenin catismasi diyebilirim

ben nelerde basariliyim.neler yapip hayatta kalabilirim sorusunu son sinifta soracak kadar geride olsamda kendimde inandigim seyler var bunlari kullanabilmeyi cok istiyorum hayatta kalabilmek icin benim icin gelecek biraz korkutucu biraz heyecanli birazda sikintili ama hayat geciyor tadini cikatmaya bakiyorum sizde bunu yapin affedin kosullanarak dusunmeyin kesin konusmayin aklinizi ozgur birakin baskalarinin size cizdigi profillrre inanmayin videoyu izleyin hak vereceksiniz


teyit
videonun, nevşehir’in acıgöl ilçesindeki belediye çalışanlarının bir köpeği çöp kamyonunun içerisine zorla koyduklarını gösterdiği iddiası doğru. araca konulan köpeğin sağlık durumuna dair kesin bir delile ise ulaşılamıyor. https://teyit.org/nevsehirin-acigol-ilcesinde-cop-...

.
ben erkek ortamında kanka olarak yaratılmış bir insanım kesin ya 😂 yoksa 22 yılda kör topal birileri girerdi heralde hayatıma 👻😂
Tuhaf Ama Gerçek
fakültede futbol turnuvası düzenlenmişti. gelene gidene 10- 15 gol atıyoruz. kesin şampiyonuz, öyle bir takımız. sonra elemelerde hocaların takımı ile maça çıktık. g*te bala 1 gol attılar. maç 1-0 bitti. adamların yaş ortalaması 60 falandı 😂 https://twitter.com/iamserky/status/10131607955957...
Erenkubra
yaz okulu para yatırması 18 hazirana ertelenmiş bayramdan dolayı ama 18 inde de dersler başlıyor ve kesin sınıf açıklacak mı
bu soruların cevabını nerden öğrencez 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
teyit
konumunu paylaşmayan veya profilinde belirtmeyen kullanıcılar tarafından atılan tweetleri haritalandırabilecek açık kaynaklı bir veritabanı bulunmadığından hangi tweetin kaç kişi tarafından atıldığına dair kesin bir sonuca ulaşılamıyor. https://teyit.org/gorsellerin-tamam-ve-devam-tweet...
Nerede Çekildi
hababam sinifi
bir de şöyle desem :))
hababam sınıfı'nın 2. baskisi var desem.
ön kapağa "2. basiliş" yazılmış. :)
1965 desem :)
("desem" muhabbet beni baydı, kesin kızanlar olacak ama ilk gönderiye uysun diye böyle bir şey yazı... neyse işte:)

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)